Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Treść ogłoszenia - NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Podinspektora w Referacie Ochrony Środowiska i Działalności Gospodarczej

Kamień Pomorski, dnia 18 października 2021 r.

 

BURMISTRZ KAMIENIA POMORSKIEGO

O G Ł A S Z A N A B Ó R

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektora  w Referacie Ochrony Środowiska i Działalności Gospodarczej

w Urzędzie Miejskim w Kamieniu Pomorskim

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2019 r., Poz. 1282) Burmistrz Kamienia Pomorskiego z dniem 18 października 2021 r. ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektora w Referacie Ochrony Środowiska i Działalności Gospodarczej.

I. Nazwa jednostki: Urząd Miejski w Kamieniu Pomorskim

II. Określenie stanowiska: Podinspektor w Referacie Ochrony Środowiska  i Działalności Gospodarczej.

III. Wymagania niezbędne na stanowisku:

  1. obywatelstwo polskie;

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  3. ukończone studia wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku;

  4. co najmniej 3-letni staż pracy;

  5. kandydatem nie może być osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

IV. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu:

  1. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

  2. ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

  3. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,

  4. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach

  5. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,

  6. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska,

2) cechy charakteru: dokładność, sumienność, rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole.

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. utworzenie i stała aktualizacja bazy danych gminnego rejestru wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi oraz odpadami ciekłymi,

  2. przyjmowanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami,

  3. weryfikowanie zasadności i prawidłowości wyliczeń opłaty przez właścicieli nieruchomości zawartych w złożonych deklaracjach,

  4. przygotowanie i przeprowadzenie postepowania administracyjnego w celu ustalenia przesłanek wydania decyzji w przypadku nieprawidłowości w naliczeniu opłaty, braku złożenia deklaracji lub braku dokonania zmian w deklaracjach,

  5. współpraca z Referatem Finansowym w zakresie egzekucji opłat,

  6. nadzór nad funkcjonowaniem PSZOK,

  7. przygotowanie oraz przedkładanie, w ustawowym terminie, odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dot. gospodarowania odpadami komunalnymi,

  8. sporządzenie rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi,

  9. prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych,

  10. prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i kontrola częstości ich opróżniania,

  11. prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków i kontrola częstotliwości i sposobu pozbywania się komunalnych osadów ściekowych,

  12. wydawanie zezwoleń w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości stałych,

  13. stała weryfikacja aktualności aktów prawa miejscowego dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi.

VI. Warunki zatrudnienia:

1) wymiar czasu pracy - pełny etat;

2) umowa na czas określony (docelowo czas nieokreślony);

3) praca biurowa w pokoju kilkuosobowym przy komputerze;

4) fizyczne warunki pracy: praca w warunkach pokoju biurowego, ogrzewanego i oświetlonego światłem naturalnym i sztucznym.

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6 %.

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. CV ze zdjęciem (podpisane własnoręcznie),

  2. dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie lub odpisy),

  3. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;

  1. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku,

  2. podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści:

„Ja……..(imię i nazwisko), świadomy(a) odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem(łam) skazany(a) za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam obywatelstwo polskie i korzystam z pełni praw publicznych”,

 

6) oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych, stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”.

 

Kserokopie oryginałów i odpisów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Sformułowanie „potwierdzam za zgodność z oryginałem” oznacza potwierdzenie dokumentów za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie może dodatkowo przedłożyć dokumenty potwierdzające jej umiejętności i osiągnięcia zawodowe, świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia.

IX. Termin i miejsce składania dokumentów:

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim lub na adres: Urząd Miejski ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski,

w zamkniętych kopertach, opatrzonych napisem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Referacie Ochrony Środowiska i Działalności Gospodarczej”.

2. Oferty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 29 października 2021 r. do godz. 9.00 (liczy się data i godzina wpływu do Urzędu).

3. Oferty niekompletne oraz oferty złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu - nie będą rozpatrywane.

4. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną.

5. Informacja o wynikach konkursu zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.

 

BURMISTRZ
Stanisław Kuryłło
(podpisał)

 

 

Załącznik do ogłoszenia

 

Klauzula informacyjna

 

 Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Burmistrz  Kamienia  Pomorskiego, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski.

  • Inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Dariusz Łydziński - dariusz@4itsecurity.pl, tel. 607-603-890.

  • Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. z uwagi na niezbędność wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej.

  • Państwa dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora, obsługującym lub udostępniającym systemy i narzędzia teleinformatyczne, upoważnionym pracownikom Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim, a także odbiorcom danych osobowych m.in. organom państwowym lub organom samorządu terytorialnego, sądom, innym organom sprawiedliwości, operatorom pocztowym.

  • Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań w interesie publicznym lub w ramach wykonywania władzy publicznej, maksymalnie przez okres niezbędny do dochodzenia ewentualnych roszczeń, a wynikających z przepisów prawa.

  • Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  • Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

  • Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w razie uznania, że przetwarzania państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.

 

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogłoszenie skan dokumentu.pdf (PDF, 1.57Mb) 2021-10-18 15:00:42 58
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Beata Kij

Data wytworzenia:
18 paź 2021

Osoba dodająca informacje

Balbina Kaczanowska

Data publikacji:
18 paź 2021, godz. 15:00

Osoba aktualizująca informacje

Balbina Kaczanowska

Data aktualizacji:
18 paź 2021, godz. 22:03