Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Treść zapytania ofertowego: Przebudowa chodnika w pasie drogowym dz. nr 52 i 54 obręb nr 6 miasta Kamień Pomorski.

Gmina Kamień Pomorski Załącznik Nr 6 do Regulaminu
ul. Stary Rynek 1 udzielania zamówień publicznych
72-400 Kamień Pomorski
NIP 986-015-70-13
…………………………………………
(pieczęć zamawiającego)

Kamień Pomorski, dn.19.10. 2021 r.

Znak sprawy: PIGK.7013.26.2021.MS1

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający: Gmina Kamień Pomorski (komórka organizacyjna UM prowadząca postępowanie):Referat PIGK,

  2. Dane do kontaktu: Małgorzata Sikorska m.sikorska@kamienpomorski.pl tel. 91 38 23969, zaprasza do złożenia ofert na: Przebudowa chodnika w pasie drogowym dz. nr 52 i 54 obręb nr 6 miasta Kamień Pomorski.

  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty: Zamówienie przewiduje poszerzenie istniejącego chodnika, który w chwili obecnej posiada szerokość zmienną od 1,5 do 2,5 m. Po przebudowie chodnik posiadał będzie szerokość wynoszącą3,5 m.

  1. Zakres i kolejność przewidzianych inwestycją robót:

  1. Rozebranie nawierzchni istniejącego chodnika z płyt betonowych 50x50 cm gr. 7 cm oraz 35x35 cm gr. 5 cm; (płyty nadające się do ponownego wbudowania rozebrać, oczyścić i spaletować, zabezpieczyć folią)

  2. rozebranie obrzeży betonowych;

  3. rozebranie krawężnika betonowego na połączeniu chodnika z istniejącą nawierzchnią na działce nr 54;

  4. rozebranie istniejących słupków przeszkodowych U-12c;

  5. zdjęcie humusu w miejscu planowanego poszerzenia chodnika;

  6. rozbiórka istniejącej podbudowy;

  7. wykonanie koryta pod nową konstrukcję;

  8. profilowanie i zagęszczenie podłoża;

  9. ułożenie warstwy mrozoochronnej;

  10. ustawienie oporników betonowych 12x25 cm na ławie betonowej z oporem;

  11. ustawienie krawężnika betonowego typu najazdowego na połączeniu chodnika z istniejącą nawierzchnią na działce nr 54;

  12. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;

  13. rozścielenie podsypki cementowo-piaskowej;

  14. ułożenie kostki betonowej;

  15. rozplantowanie humusu na poboczach (cała nieutwardzona szerokość pasa drogowego);

  16. podkrzesanie drzew rosnących w pasie drogowym do wymaganej skrajni poziomej i pionowej;

  17. ustawienie nowych słupków przeszkodowych;

 

Uwagi:

  1. Udostępniony przedmiar robót ma charakter pomocniczy, nie determinujący zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze, ilości robót mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, STWiOR i umowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi, które należy analizować w sposób rzeczowy i staranny i kompleksowy.

  2. Wykonawca musi ująć także odtworzenie elementów nie wyszczególnionych w opisie technicznym i specyfikacji technicznej, które mogą zostać naruszone w trakcie prac ziemnych - np. nawierzchnie, ogrodzenia, płoty itp.

  3. Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane polskim Prawem budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. dysponuje osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.

  4. Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały dostarczone przez Wykonawcę muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 8 grudnia 2017 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 21).

  5. Wykonawca we własnym zakresie:

  1. zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania,

  2. zapewni dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy,

  3. zapewni na koszt własny obsługę geodezyjną przez uprawnione służby geodezyjne,

  1. Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawą wody, energii elektrycznej wraz z obsługą geodezyjną w tym powykonawczą inwentaryzację, obciążają Wykonawcę (koszty winny być uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym).

  2. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:

  1. dozór budowy i ochronę mienia,

  2. realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach popołudniowych, czy w godzinach nocnych,

  3. utrudnienia związane z realizacją zadania.

  1. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wskazanymi w opisie technicznym i specyfikacji technicznej, na własny koszt.

  2. Wykonawca w trakcie prowadzenia robót zapewni dojście do posesji i innych obiektów.

  3. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu w dacie odbioru robót dokumentacje powykonawczą, która winna zawierać w szczególności:

  1. powykonawczą dokumentację geodezyjną opracowaną zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

  2. oświadczenie kierownika budowy/robót o zakończeniu robót objętych umową oraz o zgodności wykonania obiektu z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami,

  3. oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy,

  4. protokoły badań i sprawdzeń i pomiary,

  5. protokoły z odbiorów technicznych robót ulegających zakryciu,

  6. projekt powykonawczy (jeżeli zajdzie taka potrzeba) uwzględniający dokonane zmiany w trakcie budowy, potwierdzone przez kierownika robót, projektanta i Inspektora Nadzoru wraz ze szczegółowym zestawieniem tych zmian, oraz jeżeli wymagają tego odrębne przepisy uzyskaną zgodę organu uprawnionego do zatwierdzania zmian,

  7. certyfikaty i aprobaty techniczne wykorzystywanych wyrobów budowlanych w tym wbudowanych kruszyw,

  8. inne dokumenty wynikające ze specyfikacji technicznych, warunkujące odbiór końcowy i oddanie przedmiotu zamówienia do użytku.

  1. Data realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie 6 tygodni od daty podpisania umowy.

  2. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): okres gwarancji 36 miesiące/okres rękojmi 60 miesięcy .

  3. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać do dnia 27.10.2021 r. do godz. 14.00 w Urzędzie Miejskim w Kamieniu Pomorskim, w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski lub przesłać w formie elektronicznej na adres: m.sikorska@kamienpomorski.pl

  4. Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu do ich składania.

  5. Warunki płatności: Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w terminie 14 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę faktury końcowej.

  6. Opis sposobu przygotowywania ofert. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć ofertę wg poniższych zasad:

  1. wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;

  2. oferta powinna być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej;

  3. oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem;

  4. oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty;

  5. upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty;

  6. kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej podpisania;

  7. nie dopuszcza się składania więcej niż jednej oferty;

  8. oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie zaadresowanej do zamawiającego i oznaczona poprzez umieszczenie na niej nazwy przedmiotu zamówienia i opisu „nie otwierać przed 27.10.2021 r. do godz. 14.00”

  9. ofertę przed upływem terminu składania ofert można zmienić lub wycofać,

  10. oferta powinna być spięta w sposób trwały,

  11. koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca;

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. O dzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (lub wykonuje) co najmniej 2 roboty podobne polegające na budowie, przebudowie lub remoncie ciągów pieszych o wartości robót nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każde zadanie - potwierdzone referencjami

  2. dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj. kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej,

  1. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

  3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100),

 

  1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium - Cena 100%

najniższa cena podana w ofertach nie podlegających odrzuceniu

C = --------------------------------------------------------- x 60 pkt x100%

cena oferty badanej nie podlegającej odrzuceniu

  1. Do oferty należy dołączyć:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej,

  2. formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 7).

  3. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,

  4. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego,

  5. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia wyboru oferty. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

  6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

  7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.

  8. Załączniki:

  9. Wzór umowy

  10. Załącznik nr 7

  11. Przedmiar robót,

  12. Opis techniczny

  13. Szczegółowe specyfikacje techniczne

 

KIEROWNIK REFERATU
Tadeusz Konopacki
………………………………………
(podpis kierownika referatu)

 

 

 

Sporządził :
Małgorzata Sikorska
(imię i nazwisko pracownika)


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zapytanie ofertowe skan dokumentu.pdf (PDF, 2.51Mb) 2021-10-20 13:39:03 7
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Sikorska

Data wytworzenia:
20 paź 2021

Osoba dodająca informacje

Balbina Kaczanowska

Data publikacji:
20 paź 2021, godz. 13:39

Osoba aktualizująca informacje

Balbina Kaczanowska

Data aktualizacji:
20 paź 2021, godz. 13:42