Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Treść zapytania ofertowego: Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kamień Pomorski

Załącznik Nr 6 do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych

 

Gmina Kamień Pomorski
ul. Stary Rynek 1
72 - 400 Kamień Pomorski
NIP: 9860157013
…………………………………………
(pieczęć zamawiającego)

Kamień Pomorski, dnia 18 października 2021 r.

Znak sprawy:OŚ.6230.1.2021.AC

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający: Gmina Kamień Pomorski(komórka organizacyjna UM prowadząca postępowanie):
    Referat Ochrony Środowiska i Działalności Gospodarczej.

  2. Dane do kontaktu: Agnieszka Cuber tel. 91 38 21 142 wew 980.

  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty:

  1. demontaż, opakowanie i oznakowanie, załadunek, transport i unieszkodliwianie na odpowiednim składowisku odpadów niebezpiecznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wyrobów zawierających azbest w ilości szacunkowej 1793 m2.

  2. opakowanie i oznakowanie, załadunek, transport i unieszkodliwienie na odpowiednim składowisku odpadów niebezpiecznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wyrobów zawierających azbest pochodzących z demontażu i składowanych na posesjach w ilości szacunkowej 1277 m2.

  3. uporządkowanie terenu po wykonaniu prac będących przedmiotem zamówienia,.

  1. Zakres prac i termin ich wykonania Wykonawca zobowiązany będzie ustalić z każdym właścicielem nieruchomości indywidualnie. Termin demontażu wyrobów zawierających azbest
    i odbioru odpadów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do końca terminu realizacji całości zamówienia.

  2. Przed rozpoczęciem prac (w terminie co najmniej 7 dni) Wykonawca powinien dokonać zgłoszenia przystąpienia do prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest (właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu. Dokumenty potwierdzające dokonanie zgłoszeń należy przedstawić Zamawiającemu (np. potwierdzenie nadania).

  3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia (w 3 egzemplarzach) i przekazania Zamawiającemu i właścicielowi nieruchomości po jednym egzemplarzu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadu od właściciela nieruchomości (protokół odbioru odpadu
    wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy).

  4. Dokument odbioru odpadów musi być podpisany przez Wykonawcę, przedstawiciela Zamawiającego i właściciela nieruchomości. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po wykonaniu zamówienia wykaz nieruchomości, z których został odebrany odpad wraz
    z protokołami odbioru odpadów od poszczególnych mieszkańców i dokumentami wagowymi ze składowiska oraz karty przekazania odpadów. Karta przekazania odpadów musi zawierać dokładne miejsce unieszkodliwienia odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych posiadające pozwolenie zintegrowane na unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest) oraz poświadczenie unieszkodliwienia przez składowisko dostarczonej partii odpadów. Karta Przekazania odpadów winna również zawierać dokładne dane gminy, z której były odebrane wyroby zawierające azbest oraz wyszczególnienie ich ilości.

  5. Uwagi:

  1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami:

  1. Ustawy z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1680 ze zm.),

  2. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2021 r. poz.779 ze zm.),

  3. Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 888ze zm.),

  4. Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219ze zm.),

  5. Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 756ze zm.),

  6. Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.),

  7. Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania
    i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. nr 8. poz. 31 ze zm.).

  8. Data realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie do dnia: 15 grudnia 2021r.

  9. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

  10. Miejsce i termin złożenia oferty: sekretariat Urzędu Miejskiego przy ul. Stary Rynek 1 w Kamieniu Pomorskim, do dnia 29 października 2021r. do godz. 14.00.

  11. Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu do ich składania.

  12. Warunki płatności: Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w terminie 21 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę faktury końcowej.

  13. Opis sposobu przygotowywania ofert. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć ofertę wg poniższych zasad:

  14. wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;

  15. oferta powinna być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej;

  16. oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem;

  17. oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty;

  18. upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty;

  19. kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej podpisania;

  20. nie dopuszcza się składania więcej niż jednej oferty;

  21. oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie zaadresowanej do zamawiającego i oznaczona poprzez umieszczenie na niej nazwy przedmiotu zamówienia i opisu „nie otwierać przed dniem 29 października 2021 r.”

  22. ofertę przed upływem terminu składania ofert można zmienić lub wycofać,

  23. oferta powinna być spięta w sposób trwały,

  24. koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. O dzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tzn. Wykonawca musi znajdować się w bazie azbestowej na liście Ministerstwa Gospodarki, posiadać aktualną umowę podpisaną ze składowiskiem azbestu, działającym zgodnie z obowiązującym prawem, która w jednoznaczny sposób określa gotowość składowiska do przyjęcia odpadów od wykonawcy w okresie wykonywania zamówienia.

  2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegającą na demontażu i utylizacji wyrobów zawierających azbest o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto, każda

(Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia).

  1. Wykonawca musi przedstawić wykaz zatrudnionych osób, które odbyły odpowiednie szkolenie oraz wykaz środków ochrony indywidualnej.

  1. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  1. zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).

  2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium - Cena 100%

Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia dla przedmiotowego zamówienia jest wynagrodzenie kosztorysowe, określone w oparciu o faktyczne ilości Mg zdemontowanych oraz spakowanych, odtransportowanych i unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest i ceny jednostkowe ryczałtowe, zgodne z ofertą wykonawcy. Ceny jednostkowe oferty muszą zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia wynikające wprost ze specyfikacji i wniosków z przeprowadzonej wizji lokalnej
w terenie oraz wszelkie elementy nieprzewidziane, bez uwzględnienia których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca określi w ofercie cenę realizacji zamówienia w pełnym zakresie objętym specyfikacją poprzez podanie w formularzu oferty ceny brutto (cyfrowo
i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniającą obowiązujący podatek VAT, obliczoną na potrzeby oceny ofert w oparciu o zaoferowane i podane w formularzu oferty ceny jednostkowe brutto (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniające obowiązujący podatek VAT, planowane do wykonania ilości m2 zdemontowanych oraz spakowanych, odtransportowanych i unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest.

Do oferty należy dołączyć:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej,

  2. formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 7).

  3. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie demontażu i transportu w/w odpadów,

  4. aktualną umowę podpisaną ze składowiskiem azbestu,

  5. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

  6. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,

  7. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego,

  8. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia wyboru oferty. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

  9. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji o nie wybraniu żadnego Wykonawcy.

  11. Od decyzji Zamawiającego w sprawie wyboru Wykonawcy, nie przysługują środki odwoławcze.

  12. Załączniki:

  13. Wzór umowy

  14. Załącznik nr 7

  15. Załącznik nr 1 do umowy

  16. Załącznik nr 2 do umowy

  17. Załącznik nr 3 do umowy

  18. Załącznik nr 4 do umowy

BURMISTRZ
Stanisław Kuryłło
………………………………………
(podpis)


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zapytanie ofertowe- skan dokumentu.pdf (PDF, 1.94Mb) 2021-10-18 11:48:42 10
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Agnieszka Cuber

Data wytworzenia:
18 paź 2021

Osoba dodająca informacje

Balbina Kaczanowska

Data publikacji:
18 paź 2021, godz. 11:48

Osoba aktualizująca informacje

Balbina Kaczanowska

Data aktualizacji:
18 paź 2021, godz. 12:07