Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Treść zapytania ofertowego: Zmiana sposobu użytkowania z przebudową budynku kotłowni na świetlice wiejską w Buniewicach, w zakresie; Remont posadzki z warstwami pod posadzkowymi

Gmina Kamień Pomorski
ul. Stary Rynek 1
72-400 Kamień Pomorski
…………………………………………
(pieczęć zamawiającego)

Kamień Pomorski, dn. 13.10.2021 r.

Znak sprawy: PIGK.7013.25.2021.MS1

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający: Gmina Kamień Pomorski (komórka organizacyjna UM prowadząca postępowanie): Referat PIGK

  2. Dane do kontaktu: Tadeusz Konopacki tel.913823951, e-mail, zaprasza do złożenia ofert na zadanie pn. Zmiana sposobu użytkowania z przebudową budynku kotłowni na świetlice wiejską w Buniewicach, w zakresie; Remont posadzki z warstwami pod posadzkowymi.

  3. Zamawiający na roboty związane ze zmianą sposobu użytkowania budynku kotłowni uzyskał pozwolenie na budowę Decyzja nr 538/2018 z dnia 6.11.2018 r.

  4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty: Wykonanie nowych warstw pod posadzkowych w części pomieszczeń technicznych (0.5; 0.6; 0.7; 0.8; 0.9. rys. nr 07, rzut parteru, przebudowa) na zadaniu "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym w Buniewicach nr 14 na świetlicę”.

  5. Zakres robót obejmuje:

1) Rozebranie podłoża z betonu żwirowego i usunięcie z pomieszczenia.

2) Dodatkowe obniżenie poziomu posadzki o 30 cm, wykop i usunięcie gruntu rodzimego.

3)Wywóz i utylizacja gruzu i gruntu z placu budowy.

4)Wykonanie podkładu z ubitych materiałów sypkich-pospółki na podłożu gruntowym grub. 10 cm.

5)Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej pod posadzkowej (z rur PV d=110 mm, d=60mm), instalacji wodnej (z rur- ?15).

6)Wykonanie podkładu betonowego na uprzednio przygotowanym podłożu, grubości 12 cm z betonu B15.

7) Wykonanie izolacji cieplnej z dwóch warstw grub. 2x5 cm z styropianu: podłoga/dach

8)Ułożenie folii PCV.

9)Wykonanie posadzki cementowej grubości 6 cm, zatartej na ostro.

10)Zabezpieczenie placu, chodników, stolarki i innych elementów budynku przed zabrudzeniem i uszkodzeniem. Sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca prac remontowych po zakończeniu robót.

Kod CPV; 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę,

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne,

45111100-9 Roboty z zakresu burzenia,

45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,

45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano przedmiar robót. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej.

  2. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informację o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów.

  3. Wykonawca we własnym zakresie: zorganizuje czasowe zaplecze pod realizację zadania, zapewni dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia,

  4. Koszty urządzenia zaplecza wraz z dostawą wody, energii elektrycznej obciążają Wykonawcę (koszty winny być uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym)

  5. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: dozór zaplecza i ochronę mienia, realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach popołudniowych, czy w godzinach nocnych, utrudnienia związane z realizacją zadania.

  6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wskazanymi w dokumentacji na koszt własny.

  7. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 grudnia 2017 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek poddania odpadów przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami.

  8. W sytuacji gdy Zamawiający opisał w opisie przedmiotu zamówienia przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc, posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej powyżej.

  9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków.

  1. O dzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektu budowlanego kubaturowego na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych ),

  2. Wykonawca winien dysponować osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj. kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  3. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),

  1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium - Cena 100%

najniższa cena podana w ofertach nie podlegających odrzuceniu

C = --------------------------------------------------------- x100 pkt x 100 %

cena oferty badanej nie podlegającej odrzuceniu

 

  1. Do oferty należy dołączyć:

  1. formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 7).

  2. wykaz usług wykonanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,

  3. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia.

  4. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego,

  5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim na formularzu oferty (Załącznik Nr 7).

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo uznania oferowanej ceny za cenę rażąco niską w stosunku do wartości i zakresu zamówienia, a tym samym prawo pominięcia takiej oferty przy wyborze Wykonawcy.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji o nie wybraniu żadnego Wykonawcy. Od decyzji Zamawiającego w sprawie wyboru Wykonawcy oferentom nie przysługują środki odwoławcze.

  3. Data realizacji zamówienia: 10 tygodni od dnia podpisania umowy

  4. Okres gwarancji/rękojmi (jeżeli dotyczy): Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady w przedmiocie umowy zgodnie z przepisami KC, zostanie rozszerzona przez udzielenie gwarancji jakości na okres 2 lat (słownie: dwa lata).

  5. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać do dnia 21.10.2021 r. do godz. 1300 w Urzędzie Miejskim w Kamieniu Pomorskim, w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski lub przesłać w formie elektronicznej na adres: t.konopacki@kamienpomorski.pl

  6. Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: dnia 21.10.2021 r. o godz. 1400

  7. Warunki płatności: zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do zapytania Ofertowego.

  8. Załączniki:

  9. formularz ofertowy - Załącznik nr 7

  10. projekt budowlany

  11. Przedmiar robót

  12. Wzór umowy

 

BURMISTRZ

Stanisław Kuryłło

………………………………………

(podpis )

 

Sporządził :
Tadeusz Konopacki
(imię i nazwisko pracownika)


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
18 10 2021 10 40 02 Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 1.85Mb) 2021-10-18 10:40:02 6
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Sikorska

Data wytworzenia:
14 paź 2021

Osoba dodająca informacje

Balbina Kaczanowska

Data publikacji:
14 paź 2021, godz. 12:09

Osoba aktualizująca informacje

Balbina Kaczanowska

Data aktualizacji:
18 paź 2021, godz. 10:40