Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

UMOWA na prace projektowe

UMOWA O WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH NR ……………

 

 

Zawarta w dniu …………………..w Kamieniu Pomorskim pomiędzy:

Gminą Kamień Pomorski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski, NIP 986-015-70-13, którą reprezentuje:

Burmistrz Kamienia Pomorskiego - Stanisław Kuryłło

Przy kontrasygnacie Agnieszki Sakowicz - Skarbnika Gminy

zwanym dalej Zamawiającym,

a …………….. prowadzącym działalność gospodarczą pn. …… z siedzibą ………….. NIP ……………., REGON………………….., zwanym dalej Wykonawcą

 

Umowa zostaje zawarta w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000zł.

§1

  1. Przedmiotem niniejszej Umowy jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby wykonania remontu murów obronnych na odcinku ulicy Wilków Morskich, Alei Żeglarstwa, ul. Lipowej, Klasztornej i ul. Obrońców Warszawy w Kamieniu Pomorskim.

  1. Mury objęte opracowaniem leżą na terenie ochrony konserwatorskiej wpisanej do rejestru zabytków pod nr 330 decyzją KI.V.-0/88/58 obwarowania miejskie w Kamieniu Pomorskim oraz teren Starego Miasta.

  2. W zakres opracowania projektowo-kosztorysowego wchodzi:

  1. inwentaryzacja murów objętych opracowaniem,

  2. opinia techniczna stanu zachowania muru oraz przyczyn powstałych zniekształceń (tj. pęknięć, odchyleń, przemieszczeń, ubytków cegły i zapraw itp.),

  3. uzyskanie wytycznych konserwatorskich w sprawie przeprowadzenia remontu murów,

  4. uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji WKZ w Szczecinie zezwolenia na prowadzenie prac budowlanych na zabytku nieruchomym,

  5. sporządzenie projektu budowlanego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opracowanego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 poz. 1609) w ilości 5 egzemplarzy oraz w formie elektronicznej w rozszerzeniu nieedytowalnym (pdf),

  6. sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz w innych aktualnie obowiązujących przepisach - w 2 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej w rozszerzeniu nieedytowalnym (.pdf),

  7. sporządzenie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w paragrafach od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) oraz w innych aktualnie obowiązujących przepisów - w 1 egzemplarzu oraz w formie elektronicznej w rozszerzeniu nieedytowalnym (.pdf),

  8. sporządzenie kosztorysu inwestorskiego opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami - w 2 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej nieedytowalnej (.pdf); w przypadku upływu terminu ważności kosztorysu (pół roku) wykonawca zobowiązany jest sporządzić aktualizację w cenie ofertowej,

  1. Wszystkie konieczne dla realizacji przedmiotu zamówienia, uzgodnienia, badania, ekspertyzy i opinie Projektant wykona we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia określonego w § 4 umowy.

  2. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:

  1. uzgodnienie w imieniu Zamawiającego projektu remontu murów z WKZ w Szczecinie,

  2. uzyskania skutecznego pozwolenia na budowę,

  3. zlecenie map do celów projektowych

  4. konsultacje z zamawiającym na każdym etapie projektowania dokumentacji, dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty;

  5. opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z Prawa zamówień publicznych, tj. za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw, patentów lub pochodzenia,

  6. zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów;

  7. udzielanie odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową, składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych;

  8. aktualizacji kosztorysów inwestorskich na potrzeby przeprowadzenia procedury przetargowej

  9. w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń "równoważnych", tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowanej dokumentacji projektowej - wykonawca zobowiązuje się do wydania, na etapie analizy ofert i na wniosek zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń.

§ 2

  1. Prace wymienione w § 1. muszą być wykonane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami oraz na ustalonych umową warunkach.

  1. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest wykonać opracowania i analizy oraz związane z nimi uzgodnienia niewymienione w §1, a wynikające z wymagań obowiązujących przepisów, urzędów lub właściwych jednostek.

  2. Wykonawca będzie informować na bieżąco Zamawiającego o postępie i zaawansowaniu prac przy realizacji przedmiotu umowy oraz sygnalizować pojawiające się zagrożenia tym samym zobowiązując się do ścisłej współpracy przy realizacji niniejszej umowy.

  3. Wykonawca przedmiotu niniejszej umowy nie może bez zgody Zamawiającego przekazać praw i obowiązków wynikających z umowy w całości.

  4. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działanie lub zaniechanie.

§ 3.

  1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i dostarczenia przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie 8 miesięcy od daty podpisania umowy.

  1. Miejscem przekazania przedmiotu umowy jest siedziba Zamawiającego.

  2. Wykonawca jest obowiązany zapewnić udział w opracowaniu przedmiotu umowy osób posiadających odpowiednie uprawnienia do projektowania oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za całość projektu będącego przedmiotem niniejszej umowy.

  3. Z przekazania przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy, przy czym datę podpisania protokołu traktuje się jako datę odbioru przedmiotu umowy.

  4. W przypadku stwierdzenia niekompletności opracowanej dokumentacji projektowej lub innych wad, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą termin ich uzupełnienia, jednak nie dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego.

  5. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tego projektu.

§ 4.

  1. Za wykonanie przedmiotu niniejszej Umowy, określonego § 1 ust. 3 a nadto za przeniesienie praw autorskich na wszystkich polach eksploatacji zgodnie z § 5 ust. 1 strony ustalają wynagrodzenie należne Wykonawcy w kwocie: …………… zł brutto (słownie: ………………. złotych 00/100).

  1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi jednorazowo po przekazaniu przez Projektanta i protokolarnym odbiorze przez Zamawiającego kompletnej i zgodnej z postanowieniami umowy dokumentacji projektowo - kosztorysowej.

  2. Płatność za wykonanie prac projektowych będzie dokonana przelewem w terminie 21 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury VAT

  3. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.

  4. Za dzień płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

§ 5.

  1. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy w formie: ….. w kwocie brutto …… (słownie: …..).

  2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

  3. Strony postanawiają, że 30% wniesionego zabezpieczenia jest przeznaczone na ewentualne zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady, zaś 70% przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania dokumentacji projektowej. Część zabezpieczenia gwarantująca wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z umową zostanie zwrócona w ciągu 30 dni po jego końcowym odbiorze.

  4. Pozostała część zabezpieczenia zostanie zwrócona w ciągu 15 dni po upływie rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tego projektu.

  5. W okresie obowiązywania rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego w terminie 7 dni o:

1) zmianie siedziby, adresu lub nazwy firmy,

2) zmianie osób reprezentujących Wykonawcę,

3) ogłoszeniu upadłości,

4) wszczęciu postępowania upadłościowego,

5) ogłoszeniu likwidacji firmy,

6) zawieszeniu działalności firmy,

- pod rygorem negatywnych skutków dla Wykonawcy związanych z niepodaniem

wymienionych informacji, polegających w szczególności na tym, iż korespondencję

wysłaną na ostatni podany adres uznaje się za skutecznie doręczoną

§ 6.

  1. Z chwilą przyjęcia Umowy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń, oraz uregulowania 100% płatności na rzecz Wykonawcy, następuje automatyczne przeniesienie majątkowych praw autorskich do dzieła i jego opracowań na Zamawiającego w zakresie wszelkich pół eksploatacji niezbędnych do wykorzystywania przez Zamawiającego przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem, w szczególności pól eksploatacji obejmujących:

  1. publiczne odtwarzanie,

  2. wprowadzanie do pamięci komputerów i serwerów sieci komputerowych, w tym ogólnie dostępnych w rodzaju Internet oraz ich udostępniania użytkownikom takich sieci oraz kopia takich zapisów, archiwizacja zapisów;

  3. w zakresie obrotu oryginałem lub egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzanie oryginału lub egzemplarzy do obrotu, najem, dzierżawa, użyczanie, wymiana z osobami trzecimi w kraju i za granicą;

  4. nadawania za pomocą wizji lub fonii przewodowej oraz bezprzewodowej przez stacje naziemne, za pośrednictwem satelity (sygnał kodowany i niekodowany) wraz z prawem do retransmisji w ramach platform cyfrowych lub w sieciach kablowych, nadawanie internetowe, wykorzystanie na stronach internetowych Zamawiającego;

  5. w zakresie rozpowszechniania w sposób inny niż mowa powyżej - publiczne wykonanie, wystawianie, wyświetlanie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także udostępnianie w taki sposób aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym; w tym w sieci internetowej, w innych sieciach teleinformatycznych, multimedialnych i komputerowych; wykorzystanie interaktywne; udostępnianie za pomocą mediów strumieniowych,

  6. wykorzystywania w całości lub we fragmentach, w tym w ramach kompilacji, zbiorów, utworów zbiorowych lub połączeń z innymi dobrami, w tym innymi utworami, w różnych wersjach zmienionych i skróconych, w wersjach ze zmienioną warstwą ilustracyjną lub informacyjną;

  7. wszelkie formy eksploatacji i dystrybucji, tak w formie graficznej, tekstowej, zapisu elektronicznego i komputerowego, jak i innych form, zarówno w wersji drukowanej, jak i elektronicznej lub komputerowej, udostępnianie drogą wysyłkową i internetową, wydania w prasie, w tym drukowanej i internetowej, w dowolnych portalach, serwisach, wortalach, na dowolnych stronach internetowych i intranetowych;

  8. dowolne wykorzystywanie w przekazach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, jak również wyłączne prawo na dokonywanie powielania w Internecie i innych mediach;

  9. prawo do wykonywania praw zależnych, prawo do zezwalania na wykonywanie praw zależnych do całości i poszczególnych elementów projektów graficznych wszystkich części zamówienia, w tym prawo do tworzenia ich opracowań, wykorzystania ich elementów i rozporządzania nimi (w szczególności w celu promocji Zamawiającego) na polach eksploatacji, o których mowa w pkt 1.

  10. nieograniczonego zwielokrotniania zapisów dzieła, w nieograniczonej ilości egzemplarzy na wszelkich nośnikach, wszelkimi znanymi w chwili zawarcia umowy technikami, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową.

  11. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania - wytwarzanie egzemplarzy utworu dowolnymi technikami, w tym techniką zapisu magnetycznego, światłoczułą, audiowizualną, cyfrową, optyczną, komputerową, niezależnie od formatu zapisu i nośnika, rozmiaru, formy, techniki, oprawy, rodzaju i sposobu dystrybucji lub upubliczniania, w tym utrwalanie na nośnikach dźwięku.

  1. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do wykonywania autorskiego prawa zależnego, w szczególności poprzez prawo swobodnego dokonywania zmian i opracowań projektu oraz swobodnego rozporządzania tak powstałymi utworu.

  2. Wykonawca oświadcza, że dzieło przekazane na podstawie Umowy nie narusza praw osobistych lub majątkowych osób trzecich, w szczególności praw autorskich i jest wolne od jakichkolwiek obciążeń lub ograniczeń o charakterze rzeczowym lub obligacyjnym oraz wad prawnych i fizycznych.

  3. W przypadku gdy Zamawiający będzie zobowiązany do poniesienia w jakiejkolwiek formie i w jakimkolwiek zakresie odpowiedzialności z tytułu naruszeń dóbr osobistych, praw autorskich i pokrewnych osób trzecich, Zamawiającemu przysługuje roszczenie regresywne przeciwko Wykonawcy w zakresie, w jakim odpowiedzialność poniósł Zamawiający.

§ 6.

  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne:

  1. z tytułu odstąpienia od umowy przez Wykonawcę wskutek okoliczności, za które odpowiada Zamawiający, w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 4. ust. 1 umowy,

  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne z tytułu:

  1. odstąpienia od umowy Zamawiającego wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 4. ust. 1 umowy,

  1. zwłoki w wykonaniu umowy, w wysokości 0,2% całego wynagrodzenia brutto określonego w § 4. ust. 1 umowy, za każdy dzień zwłoki od terminu określonego w § 3 ust. 1,

  1. Niezależnie od odpowiedzialności zawodowej Wykonawca ponosić będzie względem Zamawiającego odpowiedzialność materialną za szkody wynikłe z nienależytego wykonania umowy na podstawie przepisów kodeksu cywilnego.

  2. Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy odszkodowania przekraczającego wysokość zastosowanej kary umownej, na zasadach ogólnych.

  3. Maksymalna wysokość kar jakiej mogą dochodzić strony wynosi 60% wynagrodzenia

§ 7.

  1. Zamawiający upoważnia do kontaktów z Wykonawcą: Tadeusz Konopacki Kierownik Referatu PIGK, tel. 38 23 951, Małgorzata Sikorska tel. 91 38 23 969

  1. Przedstawicielem Wykonawcy są: ………….. tel. …………..,

§ 8.

  1. Wykonawca sprawować będzie nadzór autorski zgodnie z warunkami niniejszej umowy, stosownie do art. 20 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego, w sposób zgodny z umową zawartą przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych oraz wynikający z zaistniałych potrzeb rozwiązywania problemów wynikłych na tle realizacji zadania.

  1. Wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy z tytułu sprawowania nadzoru autorskiego wynosi brutto: …………… zł. (słownie: ……………. 00/100) za jeden pobyt na budowie.

  2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy z należytą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru autorskiego nie mogą powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadania.

  3. Udokumentowanie aktualizacji rozwiązań projektowych wprowadzonych do dokumentacji projektowo-kosztorysowej w czasie wykonywania robót budowlanych, stanowić będą podpisane przez projektanta lub projektantów sprawujących nadzór autorski :

  1. zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej,

  2. rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem projektanta (autora) oraz informacją jaki element dokumentacji projektowej zastępują

  3. wpisy do dziennika budowy,

  4. protokoły lub notatki służbowe podpisane przez strony.

§ 9.

  1. Nadzór autorski sprawowany będzie począwszy od dnia rozpoczęcia robót budowlanych i trwał będzie nieprzerwanie do czynności odbioru końcowego.

  2. Jeżeli w wyniku sprawowania nadzoru autorskiego stwierdzone zostanie wykonanie robót budowlanych istotnie odstępujące od projektu budowlanego wprowadzone bez wiedzy Wykonawcy, będzie on zwolniony z obowiązku:

  1. wyrażenia zgody na te odstępstwa (zmiany),

  2. podpisania oświadczenia o zgodności wykonania inwestycji z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami.

 

RODO

§10.

  1. Jeżeli Wykonawcą jest osoba fizyczna, to zobowiązuje się ona do zapoznania z klauzulą informacyjną stanowiącą Załącznik nr 1 do Umowy.

  2. Jeżeli w trakcie wykonywania Umowy udostępnione zostaną dane osobowe pracowników, reprezentantów, zleceniobiorców oraz wszelkiej innej kategorii podmiotów działających w imieniu Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się spełnić we właściwym czasie obowiązek informacyjny Zamawiającego określony w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE względem osób fizycznych, które będą z jego strony brały udział w wykonywaniu niniejszej Umowy.

  3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu podpisanego oświadczenia o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w terminie 3 dni od dnia przekazania danych osobowych Zamawiającemu. W przypadku niespełnienia powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu wszelkie koszty lub kary, jak również naprawić szkodę wynikającą z niewykonania wskazanego powyżej obowiązku.

§ 11.

  1. W przypadku sporu wynikającego z Umowy odnoszącego się również do jej istnienia, ważności lub odstąpienia, w celu polubownego jego rozwiązania, Strony postanawiają w pierwszej kolejności rozpocząć negocjacje w terminie 7 dni od otrzymania wezwania do negocjacji. Strony postanawiają prowadzić rozmowy w dobrej wierze i do rozmów tych angażować osoby mające umocowanie do podejmowania wiążących decyzji.

  2. Jeżeli w terminie 30 dni od momentu rozpoczęcia negocjacji Strony nie osiągną porozumienia, spór zostanie skierowany w ciągu 7 dni do Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Mediatorów celem przeprowadzenia mediacji.

  3. Wszelkie koszty związane z postępowaniem mediacyjnym (wynagrodzenie mediatora i jego wydatki) Strony będą ponosić w równych częściach. Powyższe nie dotyczy kosztów ponoszonych przez same Strony w związku z mediacją (przejazdy, utracone wynagrodzenie, koszty obsługi prawnej oraz wszelkie inne koszty, utracone korzyści itp.), które każda Strona ponosi za siebie.

  4. Jeżeli sporu nie uda się zakończyć w drodze mediacji w terminie 30 dni od momentu jej rozpoczęcia spór rozstrzygnie właściwy rzeczowo Sąd powszechny właściwy dla siedziby Inwestora.

§ 12

  1. W zakresie nienormowanym niniejszą umową znajdują zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

  2. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

WYKONAWCA                                                                                                            ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do Umowy nr ……………………

z dnia …………………. r.

Klauzula informacyjna RODO

Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Gminy Kamień Pomorski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski.

2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Dariusz Łydziński - dariusz@4itsecurity.pl, tel. 607-603-890.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. z uwagi na niezbędność wykonywania umowy nr ……………. z dnia ………….. r. oraz zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej.

4. Państwa dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora, obsługującym lub udostępniającym systemy i narzędzia teleinformatyczne, upoważnionym pracownikom Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim, a także odbiorcom danych osobowych m.in. organom państwowym lub organom samorządu terytorialnego, sądom, innym organom sprawiedliwości, operatorom pocztowym.

5. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań w interesie publicznym lub w ramach wykonywania władzy publicznej, maksymalnie przez okres niezbędny do dochodzenia ewentualnych roszczeń, a wynikających z przepisów prawa.

6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

7. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w razie uznania, że przetwarzania państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
UMOWA na prace projektowe.odt (ODT, 27.88Kb) 2021-06-23 11:37:24 22
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Sikorska

Data wytworzenia:
23 cze 2021

Osoba dodająca informacje

Balbina Kaczanowska

Data publikacji:
23 cze 2021, godz. 11:37

Osoba aktualizująca informacje

Balbina Kaczanowska

Data aktualizacji:
23 cze 2021, godz. 11:41