Umowa urbanistyczna
UMOWA NR ……………….
zawarta w dniu ………………. roku pomiędzy Gminą Kamień Pomorski, z siedzibą w Kamieniu Pomorskim, przy ul. Stary Rynek 1, reprezentowaną przez:
Burmistrza Kamienia Pomorskiego - Stanisława Kuryłłę
przy udziale Skarbnika Gminy - Agnieszki Sakowicz, zwaną w dalszej części umowy „Zamawiającym”
a
……………………………………………………………………………………………….., zwaną w dalszej części „ Wykonawcą”, została zawarta umowa następującej treści:
Postanowienia ogólne
§ 1. Umowa zostaje zawarta bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza 130.000 zł
Przedmiot umowy
§ 2. 1. Przedmiotem zamówienia jest : wykonywanie prac planistycznych zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2021 r. poz. 741) związanych ze sporządzeniem projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego, decyzji zmieniających DWZiZT i CP, postanowień o zgodności proponowanego podziału terenu z przepisami odrębnymi, z decyzjami o warunkach zabudowy, z decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego, opinii dotyczącej możliwości wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub jej korekty, analizy wniosków wycofanych lub pozostających bez rozpatrzenia wydawanych przez gminę Kamień Pomorski w 2022 i 2023 roku., zgodnie z ofertą Wykonawcy, która stanowi integralną część niniejszej umowy.
- Przedmiotem umowy są prace planistyczne polegające na opracowywaniu w szczególności:
1/ decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (projekt decyzji + analiza)
2/ decyzji o warunkach zabudowy dla pozostałych inwestycji (projekt decyzji + analiza zawierająca aktualne zdjęcia terenu inwestycji)
3/ decyzji zmieniających DWZiZT i CP,
4/ postanowień o zgodności proponowanego podziału terenu z przepisami odrębnymi, z decyzjami o warunkach zabudowy, z decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego.
5/ opinii dotyczącej możliwości wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub jej korekty,
6/ analizy wniosków wycofanych lub pozostających bez rozpatrzenia.
- Przy wykonywaniu niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do zachowania szczególnej staranności.
§ 3. Szczegółowe zakresy opracowań, o których mowa w § 2 niniejszej umowy, określają przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2021 r. poz. 741) oraz przepisy szczególne dla sprawy rozpatrywanej.
Termin realizacji umowy
§ 4. 1. Umowa obowiązuje od dnia 1 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku, a jej realizacja trwa do czasu zakończenia sporządzania ostatniego projektu, którego opracowanie zlecone zostało Wykonawcy do dnia 31.12.2023r.
- Strony ustalają, że termin opracowania pojedynczych opracowań wymienionych w § 2. ust. 2 będzie wynosił maksymalnie 14 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego kompletnego wniosku.
- Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia materiałów od Zamawiającego, osobiście lub listem poleconym wraz z protokołem który winien być odesłany niezwłocznie po otrzymaniu.
Wynagrodzenie
§ 5. Wynagrodzenie za wykonany przedmiot umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu przepisu art. 632 kc i wynosi:
1) decyzja o warunkach zabudowy (projekt decyzji i analiza w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej, mapy w wersji papierowej i elektronicznej PDF lub JPG w formacie A4, A3)
cena netto: ……….. zł
stawka VAT: ……………………….
cena brutto: …………………….
(słownie: ………………….. zł 00/100)
2) decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (projekt decyzji i analiza w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej, mapy w wersji papierowej i elektronicznej PDF lub JPG w formacie A4, A3)
cena netto: ………………….. zł
stawka VAT: ……………………………….
cena brutto: ……………………… zł
(słownie: …………………………. zł 00/100)
3) decyzja zmieniająca DOWZiZT oraz CP (projekt decyzji w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej, mapy w wersji papierowej i elektronicznej PDF lub JPG w formacie A4, A3)
cena netto: ………………………. zł
stawka VAT: ………………………………..
cena brutto: …………………………….. zł
(słownie: ……………………………zł 00/100)
4) postanowienie o zgodności proponowanego podziału terenu z przepisami odrębnymi, z WZ, z PZP (w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej, mapy w wersji papierowej i elektronicznej PDF lub JPG w formacie A4, A3)
cena netto: ………………….. zł
stawka VAT: ……………………………………….
cena brutto: ……………………………… zł
(słownie: ………………………….. zł 00/100)
5) opinia dotyczącej możliwości wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub jej korekty (w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej)
cena netto: ……………………….. zł
stawka VAT: ……………………………………
cena brutto: ……………………………. zł
(słownie: ……………………. zł 00/100)
6) analiza wniosków wycofanych lub pozostających bez rozpatrzenia (w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej)
cena netto: ……………………… zł
stawka VAT: ……………………………………….
cena brutto: …………………………….. zł
(słownie: ……………………………..zł 00/100)
§ 6. 1. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po należytym wykonaniu przedmiotu umowy, tj. każdego opracowanego dokumentu i przekazaniu go zamawiającemu z kompletem dokumentów. Zamawiający potwierdzi należyte wykonanie przedmiotu umowy protokołem zdawczo-odbiorczym.
2. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nie może nastąpić przed podpisaniem protokołu zdawczo odbiorczego. Fakturę należy wystawić raz w miesiącu.
§ 7.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w szczególności: zakaz udostępniania osobom trzecim uzyskanej od Zamawiającego dokumentacji czy danych z niej wynikających. Obowiązek zachowania tajemnicy obowiązuje również po zakończeniu obowiązywania umowy.
§ 8. 1.Strony postanawiają, iż za nienależyte wykonanie umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu następujące kary umowne.
- za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy (każdego projektu o którym mowa w § 2) w stosunku do terminów ustalonych w § 4, w wysokości 1 % wynagrodzenia brutto, ustalonego w niniejszej umowie, za każdy dzień opóźnienia.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe w przypadku nieterminowej zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy.
3. Zamawiający zastrzega prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych
§ 9. Zamawiający może rozwiązać niniejszą umowę w trybie natychmiastowym w przypadku nienależytego wykonywania niniejszej umowy, a w szczególności:
- opóźnienia Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu niniejszej umowy w stosunku do terminów ustalonych w § 4,
- dwukrotnego wykonania przedmiotu umowy z wadami powodującymi nieprzydatność projektu dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający oprócz rozwiązania umowy może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości trzykrotnego wynagrodzenia za projekt decyzji, o którym mowa w § 5.
- stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca naruszył obowiązek tajemnicy, o którym mowa w § 7 umowy
§ 10. 1. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą ze strony Zamawiającego będzie Judyta Jakubowska.
-
- Osoba, o której mowa w ust. 1 jest w szczególności upoważniona do:
- informowania Wykonawcy o przygotowaniu dokumentów do odbioru,
- odbioru prac i sporządzenia protokołu, o którym mowa w § 6,
- informowania Wykonawcy o brakach powodujących nieprzydatność projektu dla Zamawiającego.
- Osoba, o której mowa w ust. 1 jest w szczególności upoważniona do:
§ 11. 1. Wszelkie zawiadomienia i wezwania, o których mowa w niniejszej umowie, dokonywane będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
-
-
-
- Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Na potrzeby niniejszej umowy strony ustanawiają następujące sposoby dokonywania skutecznych doręczeń:
- do rąk własnych, za pokwitowaniem odbioru,
- listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na adres: ………………………………………………………………
-
-
§ 12. 1. Wykonawca oświadcza, że podany przez Niego na wstępie adres jest adresem dla dokonywania skutecznych doręczeń.
2. W przypadku zmiany danych, określonych w ust. 1 Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego w sposób określony w § 11, nie później niż w terminie 3 dni od zmiany danych.
3. W przypadku uchybienia temu obowiązkowi doręczenie dokonane na ostatni wskazany przez Wykonawcę adres lub numer faksu będzie uznane za skuteczne.
§ 13. 1. Niniejsza umowa podlega prawu polskiemu.
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego
3. Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów, mogących wyniknąć w związku z niniejszą umową będzie sąd właściwy dla Zamawiającego.
§ 14. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, w tym jeden dla Wykonawcy i jeden egzemplarze dla Zamawiającego.
RODO
§ 15. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Kamienia Pomorskiego, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Dariusz Łydziński – dariusz@4itsecurity.pl, tel. 607-603-890.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. z uwagi na niezbędność wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
4. Państwa dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora, obsługującym lub udostępniającym systemy i narzędzia teleinformatyczne, upoważnionym pracownikom Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim, a także odbiorcom danych osobowych m.in. organom państwowym lub organom samorządu terytorialnego, sądom, innym organom sprawiedliwości, operatorom pocztowym.
5. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań w interesie publicznym lub w ramach wykonywania władzy publicznej, maksymalnie przez okres niezbędny do dochodzenia ewentualnych roszczeń, a wynikających z przepisów prawa.
6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w razie uznania, że przetwarzania państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
umowa urbanista .doc (DOC, 61.00Kb) | 2021-11-16 14:49:42 | 21 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Judyta Jakubowska Data wytworzenia:
16 lis 2021
Osoba dodająca informacje
Balbina Kaczanowska Data publikacji:
16 lis 2021, godz. 14:49
Osoba aktualizująca informacje
Balbina Kaczanowska Data aktualizacji:
16 lis 2021, godz. 14:52