Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Umowa urbanistyczna

UMOWA NR ……………….

 

zawarta w dniu ………………. roku pomiędzy Gminą Kamień Pomorski, z siedzibą w Kamieniu Pomorskim, przy ul. Stary Rynek 1, reprezentowaną przez:     

Burmistrza Kamienia Pomorskiego - Stanisława Kuryłłę

przy udziale Skarbnika Gminy  - Agnieszki Sakowicz, zwaną w dalszej części umowy „Zamawiającym”  

a

……………………………………………………………………………………………….., zwaną w dalszej części „ Wykonawcą”, została zawarta umowa następującej treści:

Postanowienia ogólne

 

§ 1. Umowa zostaje zawarta bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza 130.000 zł

 

Przedmiot umowy

§ 2. 1. Przedmiotem zamówienia jest : wykonywanie prac planistycznych zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2021 r. poz. 741) związanych ze sporządzeniem projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego, decyzji zmieniających DWZiZT i CP, postanowień o zgodności proponowanego podziału terenu z przepisami odrębnymi, z decyzjami o warunkach zabudowy, z decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego, opinii dotyczącej możliwości wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub jej korekty, analizy wniosków wycofanych lub pozostających bez rozpatrzenia wydawanych przez gminę Kamień Pomorski w 2022 i 2023 roku., zgodnie z ofertą Wykonawcy, która stanowi integralną część niniejszej umowy.

  1. Przedmiotem umowy są prace planistyczne polegające na opracowywaniu w szczególności:

1/ decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (projekt decyzji + analiza)

2/ decyzji o warunkach zabudowy dla pozostałych inwestycji (projekt decyzji + analiza zawierająca aktualne zdjęcia terenu inwestycji)

3/ decyzji zmieniających DWZiZT i CP,

4/ postanowień o zgodności proponowanego podziału terenu z przepisami odrębnymi, z decyzjami o warunkach zabudowy, z decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego.

5/ opinii dotyczącej możliwości wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub jej korekty,

6/ analizy wniosków wycofanych lub pozostających bez rozpatrzenia.

  1. Przy wykonywaniu niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do zachowania szczególnej staranności.

 

§ 3. Szczegółowe zakresy opracowań, o których mowa w § 2 niniejszej umowy, określają przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2021 r. poz. 741) oraz przepisy szczególne dla sprawy rozpatrywanej.

 

Termin realizacji umowy

§ 4. 1.  Umowa obowiązuje od dnia 1 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku, a jej realizacja trwa do czasu zakończenia sporządzania ostatniego projektu, którego opracowanie zlecone zostało Wykonawcy do dnia 31.12.2023r.

  1. Strony ustalają, że termin opracowania pojedynczych opracowań wymienionych w § 2. ust. 2 będzie wynosił maksymalnie 14 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego kompletnego wniosku.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia materiałów od Zamawiającego, osobiście  lub listem poleconym wraz z protokołem który winien być odesłany niezwłocznie po otrzymaniu.

 

Wynagrodzenie

§ 5. Wynagrodzenie za wykonany przedmiot umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu przepisu art. 632 kc i wynosi:

1) decyzja o warunkach zabudowy (projekt decyzji i analiza w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej, mapy w wersji papierowej i elektronicznej PDF lub JPG w formacie A4, A3)

cena netto:       ……….. zł

stawka VAT:   ……………………….

cena brutto:     …………………….

(słownie: ………………….. zł 00/100)

2) decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (projekt decyzji i analiza w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej, mapy w wersji papierowej i elektronicznej PDF lub JPG w formacie A4, A3)

cena netto:       ………………….. zł

stawka VAT:   ……………………………….

cena brutto:     ……………………… zł

(słownie: …………………………. zł 00/100)

3) decyzja zmieniająca DOWZiZT oraz CP (projekt decyzji w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej, mapy w wersji papierowej i elektronicznej PDF lub JPG w formacie A4, A3)

cena netto:       ………………………. zł

stawka VAT:   ………………………………..

cena brutto:     …………………………….. zł

(słownie: ……………………………zł 00/100)

4) postanowienie o zgodności  proponowanego podziału terenu z przepisami odrębnymi, z WZ, z PZP (w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej, mapy w wersji papierowej i elektronicznej PDF lub JPG w formacie A4, A3)

cena netto:       ………………….. zł

stawka VAT:   ……………………………………….

cena brutto:     ……………………………… zł

(słownie: ………………………….. zł 00/100)

5) opinia dotyczącej możliwości wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub jej korekty (w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej)

cena netto:       ……………………….. zł

stawka VAT:   ……………………………………

cena brutto:     ……………………………. zł

(słownie: ……………………. zł 00/100)

6) analiza wniosków wycofanych lub pozostających bez rozpatrzenia (w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej)

cena netto:       ……………………… zł

stawka VAT:   ……………………………………….

cena brutto:     …………………………….. zł

(słownie: ……………………………..zł 00/100)

 

§ 6. 1. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po należytym wykonaniu przedmiotu umowy, tj. każdego opracowanego dokumentu i przekazaniu go zamawiającemu z kompletem dokumentów. Zamawiający potwierdzi należyte wykonanie przedmiotu umowy  protokołem zdawczo-odbiorczym.

2. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nie może nastąpić przed podpisaniem protokołu zdawczo odbiorczego. Fakturę należy wystawić raz w miesiącu.

 

§ 7.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w szczególności: zakaz udostępniania osobom trzecim uzyskanej od Zamawiającego dokumentacji czy danych z niej wynikających. Obowiązek zachowania tajemnicy obowiązuje również po zakończeniu obowiązywania umowy.

 

§ 8. 1.Strony postanawiają, iż za nienależyte wykonanie umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu następujące kary umowne.

  1.  za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy (każdego projektu o którym mowa w § 2) w stosunku do terminów ustalonych w § 4, w wysokości 1 % wynagrodzenia brutto, ustalonego w niniejszej umowie, za każdy dzień opóźnienia.

2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe w przypadku nieterminowej zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy.

3. Zamawiający zastrzega prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych

 

§ 9. Zamawiający może rozwiązać niniejszą umowę w trybie natychmiastowym w przypadku nienależytego wykonywania niniejszej umowy, a w szczególności:

  1. opóźnienia Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu niniejszej umowy w stosunku do terminów ustalonych w § 4,
  2. dwukrotnego wykonania przedmiotu umowy z wadami powodującymi nieprzydatność projektu dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający oprócz rozwiązania umowy może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości trzykrotnego wynagrodzenia za projekt decyzji, o którym mowa w § 5.
  3. stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca naruszył obowiązek tajemnicy, o którym mowa w § 7 umowy

 

§ 10. 1. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą ze strony Zamawiającego będzie Judyta Jakubowska.

    1. Osoba, o której mowa w ust. 1 jest w szczególności upoważniona do:
      1. informowania Wykonawcy o przygotowaniu dokumentów do odbioru,
      2. odbioru prac i sporządzenia protokołu, o którym mowa w § 6,
      3. informowania Wykonawcy o brakach powodujących nieprzydatność projektu dla Zamawiającego.

 

§ 11. 1. Wszelkie zawiadomienia i wezwania, o których mowa w niniejszej umowie, dokonywane będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

        1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
        2. Na potrzeby niniejszej umowy strony ustanawiają następujące sposoby dokonywania skutecznych doręczeń:
          1. do rąk własnych, za pokwitowaniem odbioru,
          2. listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na adres: ………………………………………………………………

 

§ 12. 1. Wykonawca oświadcza, że podany przez Niego na wstępie adres jest adresem dla dokonywania skutecznych doręczeń.

2. W przypadku zmiany danych, określonych w ust. 1 Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego w sposób określony w § 11, nie później niż w terminie 3 dni od zmiany danych.

3. W przypadku uchybienia temu obowiązkowi doręczenie dokonane na ostatni wskazany przez Wykonawcę adres lub numer faksu będzie uznane za skuteczne.

 

§ 13. 1. Niniejsza umowa podlega prawu polskiemu.

2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego

3. Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów, mogących wyniknąć w związku z niniejszą umową będzie sąd właściwy dla Zamawiającego.

 

§ 14. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, w tym jeden dla Wykonawcy i jeden egzemplarze dla Zamawiającego.

 

 

RODO

§ 15.    Administratorem danych osobowych jest Burmistrz  Kamienia  Pomorskiego, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski.

2.         Inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Dariusz Łydziński – dariusz@4itsecurity.pl, tel. 607-603-890.

3.         Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. z uwagi na niezbędność wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej.

4.         Państwa dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora, obsługującym lub udostępniającym systemy i narzędzia teleinformatyczne, upoważnionym pracownikom Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim, a także odbiorcom danych osobowych m.in. organom państwowym lub organom samorządu terytorialnego, sądom, innym organom sprawiedliwości, operatorom pocztowym.

5.         Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań w interesie publicznym lub w ramach wykonywania władzy publicznej, maksymalnie przez okres niezbędny do dochodzenia ewentualnych roszczeń, a wynikających z przepisów prawa.

6.         Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

7.         Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

8.         Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w razie uznania, że przetwarzania państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY                                                                                          WYKONAWCA


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
umowa urbanista .doc (DOC, 61.00Kb) 2021-11-16 14:49:42 21
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Judyta Jakubowska

Data wytworzenia:
16 lis 2021

Osoba dodająca informacje

Balbina Kaczanowska

Data publikacji:
16 lis 2021, godz. 14:49

Osoba aktualizująca informacje

Balbina Kaczanowska

Data aktualizacji:
16 lis 2021, godz. 14:52