Załącznik Nr 2 Wzór umowy
zawarta w dniu …………... pomiędzy: Gminą Kamień Pomorski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski, NIP 986-015-70-13, w imieniu której działa:
Burmistrz Kamienia Pomorskiego - Stanisław Kuryłło,
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy - Agnieszki Sakowicz
zwaną dalej Zamawiającym
a
………………… prowadzącym działalność gospodarczą pn. ……………..z siedzibą ………….. NIP ……….., REGON ………………
zwaną dalej Wykonawcą
Umowa zostaje zawarta w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł.
§ 1.
-
Przedmiotem umowy jest organizacja warsztatów profilaktyki uzależnień (w ilości 8) w formie zajęć grupowych, dla maksymalnie 12 osób realizowane w ramach projektu pn. „Uzależnij się od sportu” projekt aktywizacji mieszkańców Kamienia Pomorskiego i profilaktyki przeciw uzależnieniom realizowany za pomocą działań propagujących aktywność fizyczną z wykorzystaniem innowacyjnego zaplecza sportowego”, finansowanego w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
-
termin wykonania zamówienia - 15.04. 2021 - 30.06.2021 .r.
-
Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
-
Cel warsztatów: ograniczenie sięgania po substancje psychoaktywne, takie jak alkohol czy narkotyki.
-
Warsztaty prowadzone są na podstawie programu, opracowanego zgodnie z standardami zajęć profilaktyki i powinien zawierać następujące elementy:
-
nazwę i zakres warsztatu,
-
czas trwania i sposób organizacji,
-
cele warsztatu ujęte w kategoriach efektów umiejętności i kompetencji społecznych,
-
opis treści - kluczowe punkty warsztatu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
-
Każdy warsztat powinien mieć zróżnicowaną tematykę; w obrębie celu głównego tj. ograniczenie sięgania po substancje psychoaktywne, atrakcyjną formułę, wykorzystywać aktywne formy przekazywania treści i uwzględniać poziom uczestnika .
Przykładowe tematy warsztatów:
-
Powody sięgania po substancje psychoaktywne
-
Fizyczne i psychiczne skutki uzależnień i nałogów
-
Znalezienie alternatywnych zachowań wobec zażywania substancji psychoaktywnych
-
Wzmacnianie czynników chroniących przed podejmowaniem zachowań ryzykownych.
-
Uczestnikami warsztatów są osoby w wieku aktywności zawodowej, ze szczególnym uwzględnieniem osób w wieku 15-39 lat, zagrożone skutkami używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych lub znajdujące się w grupie ryzyka związanego z negatywnym wpływem środowiska, lub czynników o charakterze psychicznym, tj. stres, wypalenie zawodowe.
-
Rekrutację uczestników przeprowadza Zamawiający.
-
Warsztaty powinny spełniać następujące wymagania czasowe
-
liczba godzin zegarowych warsztatu bez wymaganych przerw wynosi 3 godz. (180 min.), jedna godzina szkoleniowa to 45 min.
-
15-minutowa przerwa po 2 godzinach szkoleniowe zajęć, przerwy nie są wliczane do czasu zajęć,
-
Na zakończenie każdego warsztatu każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia warsztatu.
-
Koszty wynajmu sali i cateringu leżą po stronie zamawiającego:
-
Warsztaty prowadzone jest w oparciu o harmonogram, zawierający terminy realizacji zajęć, który Wykonawca przedkłada w złożonej ofercie, a następnie przyjmuje do realizacji po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.
-
Specyfikacja: Szczegółowe dane dotyczące organizacji warsztatów.
Czas trwania warsztatu: 180 min.
Liczba warsztatów łącznie: 8 warsztatów
Termin organizacji warsztatów: 04.2021 - 06.2021
Miejsce: Kamień Pomorski, zachodniopomorskie
Liczba uczestników 1 warsztatu: max. 12 osób (grupa)
Liczba grup: łącznie 2 grupy, w tym: (1 grupa: osoby w wieku 15 -19 lat; 1 grupa: osoby w wieku 19-39 lat)
§ 2.
-
Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe brutto w wysokości ………… zł. (słownie: ………………… złotych 00/100) w terminie14 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę faktury VAT.
-
Wykonawca wystawi fakturę, o której mowa w ust. 1 w terminie 7 dni od dnia bezusterkowego odbioru końcowego.
-
Dokumentem stwierdzającym dokonanie odbioru jest protokół odbioru, podpisany przez strony uczestniczące w odbiorze. Stanowi on podstawę do wystawienia faktury za wykonane prace, o których mowa w § 1 ust. 1 i 2 niniejszej umowy.
Do protokołu Wykonawca dołącza następujące dokumenty: -
-
- Program warsztatu, wymiar godzin zajęć i tematy zajęć.
- Potwierdzenie przekazania uczestnikowi materiałów dydaktycznych.
- Zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia przez uczestnika (kserokopie)
- Zdjęcia w wersji elektronicznej na nośniku CD / USB (min. 20 zdjęć).
-
-
Zamawiający nie przewiduje indeksacji cen i udzielenia zaliczek.
§ 3.
-
Miejscem wykonania usługi jest siedziba MOSiR przy ul. Wolińskiej 9 w Kamieniu Pomorskim.
-
Koszty, związane z transportem, materiałami dydaktycznymi, wynagrodzeniem trenerów ponosi w całości Wykonawca.
-
Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do:
-
Realizowania warsztatu zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego.
-
Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
-
Zapewni materiały w ilości i jakości pozwalającej na prawidłowe przeprowadzenie zajęć.
-
Wykonawca w ramach realizacji warsztatu, zobowiązany jest stosować się do wszelkich obowiązujących przepisów prawa oraz procedur, w szczególności w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS -CoV2, w tym spełnienia niezbędnych wymogów dotyczących realizowania zajęć grupowych.
-
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą koszty materiałów, wynagrodzenia trenerów, ubezpieczenia, transportu.
-
W celu potwierdzenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy w wynikającym z umowy terminie a) podpisany protokół z wykonania usługi:
-
Przedstawicielem Zamawiającego jest: Grzegorz Szczudło tel. 883 697 643
-
Przedstawicielem Wykonawcy jest: …………………………………………………
§ 4.
-
Odstępując od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1.
-
Odstępując od umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego Wykonawca ma prawo żądać od Zamawiającego zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1.
-
W przypadku niewykonania umowy w terminie, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% brutto wysokości ceny określonej w § 2 ust. 1, za każdy dzień zwłoki. Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonej kary umownej.
-
Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.
§ 6.
-
Zamawiający może odstąpić od umowy w następujących przypadkach:
-
w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
-
Wykonawca nie rozpoczął świadczenia usługi bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,
-
w przypadku, gdy Wykonawca opóźnia się z realizacją umowy tak dalece, iż nie jest prawdopodobne, aby zakończono usługę w umówionym terminie oraz w innych przypadkach wynikających z niniejszej umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
-
jeżeli Wykonawca wykonuje usługę, w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający może wezwać go do zmiany sposobu wykonania i wyznaczyć w tym celu odpowiedni termin. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu - zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, Zamawiający może od umowy odstąpić albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie usługi innemu podmiotowi na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.
-
Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:
-
Zamawiający odmawia bez uzasadnionej przyczyny zrealizowania usługi lub odmawia podpisania protokołu odbioru, po uprzednim wyznaczeniu Zamawiającemu ostatecznego terminu na dokonanie tych czynności,
-
Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż z powodu zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.
-
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 1 i 2 powinno zostać złożone w terminie 14 dni od daty powzięcia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy.
-
Odstąpienie od umowy określone w ust. 1 pkt. 2,3, 4 nastąpi z winy Wykonawcy.
-
Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
-
W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego strony w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy sporządzą szczegółowy protokół ze zrealizowanej usługi, wg stanu na dzień odstąpienia,
-
Zamawiający w razie odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, zobowiązany jest do dokonania odbioru zrealizowanej usługi oraz zapłaty wynagrodzenia za usługę, która została zrealizowana do dnia odstąpienia,
-
Strony zgodnie postanawiają, że odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron odniesie skutek wyłącznie na przyszłość (ex nunc), co oznacza, że umowa pozostanie w mocy pomiędzy Stronami w zakresie usług wykonanych do chwili odstąpienia od umowy.
§ 7.
-
W przypadku sporu wynikającego z Umowy lub w związku z nią, odnoszącego się również do jej istnienia, ważności lub wypowiedzenia, w celu polubownego jego rozwiązania, Strony postanawiają w pierwszej kolejności rozpocząć negocjacje w terminie 7 dni od otrzymania wezwania do negocjacji. Strony postanawiają prowadzić rozmowy w dobrej wierze i do rozmów tych angażować osoby mające umocowanie do podejmowania wiążących decyzji.
-
Jeżeli w terminie 30 dni od momentu rozpoczęcia negocjacji Strony nie osiągną porozumienia, spór zostanie skierowany w ciągu 7 dni do Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Mediatorów celem przeprowadzenia mediacji.
-
Wszelkie koszty związane z postępowaniem mediacyjnym (wynagrodzenie mediatora i jego wydatki) Strony będą ponosić w równych częściach. Powyższe nie dotyczy kosztów ponoszonych przez Strony w związku z mediacją (przejazdy, utracone wynagrodzenie, koszty obsługi prawnej oraz wszelkie inne koszty, utracone korzyści itp.), które każda Strona ponosi za siebie.
-
Jeżeli sporu nie uda się zakończyć w drodze mediacji w terminie 30 dni od momentu jej rozpoczęcia spór rozstrzygnie właściwy rzeczowo Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
RODO
§ 8.
-
Jeżeli Wykonawcą jest osobą fizyczną, to zobowiązuje się ona do zapoznania z klauzulą informacyjną stanowiącą Załącznik nr 1 do Umowy.
-
Jeżeli w trakcie wykonywania Umowy udostępnione zostaną dane osobowe pracowników, reprezentantów, zleceniobiorców oraz wszelkiej innej kategorii podmiotów działających w imieniu Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się spełnić we właściwym czasie obowiązek informacyjny Zamawiającego określony w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE względem osób fizycznych, które będą z jego strony brały udział w wykonywaniu niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu podpisanego oświadczenia o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w terminie 3 dni od dnia przekazania danych osobowych Zamawiającemu. W przypadku niespełnienia powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu wszelkie koszty lub kary, jak również naprawić szkodę wynikającą z niewykonania wskazanego powyżej obowiązku.
§ 9
-
Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
-
Strony obowiązane są do niezwłocznego informowania się o zmianie siedziby lub adresu do doręczeń wskazanych w niniejszej umowie. W przypadku zaniedbania tego obowiązku pismo wysłane listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na ostatni znany adres uważa się za skutecznie doręczone.
-
W kwestiach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 10
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
........................................ .......................................
Wykonawca Zamawiający
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalacznik nr 2 wzor umowy.doc (DOC, 72.56Kb) | 2021-02-15 14:53:54 | 27 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Świąć Data wytworzenia:
15 lut 2021
Osoba dodająca informacje
Balbina Kaczanowska Data publikacji:
15 lut 2021, godz. 14:53
Osoba aktualizująca informacje
Balbina Kaczanowska Data aktualizacji:
15 lut 2021, godz. 20:38