Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Załącznik Nr 2 Wzór umowy

UMOWA nr …………………


zawarta w dniu …………... pomiędzy: Gminą Kamień Pomorski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski, NIP 986-015-70-13, w imieniu której działa:

Burmistrz Kamienia Pomorskiego - Stanisław Kuryłło,

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy - Agnieszki Sakowicz

zwaną dalej Zamawiającym

a

………………… prowadzącym działalność gospodarczą pn. ……………..z siedzibą ………….. NIP ……….., REGON ………………

zwaną dalej Wykonawcą

 

Umowa zostaje zawarta w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł.

§ 1.

  1. Przedmiotem umowy jest organizacja warsztatów profilaktyki uzależnień (w ilości 8) w formie zajęć grupowych, dla maksymalnie 12 osób realizowane w ramach projektu pn. „Uzależnij się od sportu” projekt aktywizacji mieszkańców Kamienia Pomorskiego i profilaktyki przeciw uzależnieniom realizowany za pomocą działań propagujących aktywność fizyczną z wykorzystaniem innowacyjnego zaplecza sportowego”, finansowanego w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

  2. termin wykonania zamówienia - 15.04. 2021 - 30.06.2021 .r.

  3. Specyfikacja przedmiotu zamówienia:

  1. Cel warsztatów: ograniczenie sięgania po substancje psychoaktywne, takie jak alkohol czy narkotyki.

  2. Warsztaty prowadzone są na podstawie programu, opracowanego zgodnie z standardami zajęć profilaktyki i powinien zawierać następujące elementy:

  1. nazwę i zakres warsztatu,

  2. czas trwania i sposób organizacji,

  3. cele warsztatu ujęte w kategoriach efektów umiejętności i kompetencji społecznych,

  4. opis treści - kluczowe punkty warsztatu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,

  1. Każdy warsztat powinien mieć zróżnicowaną tematykę; w obrębie celu głównego tj. ograniczenie sięgania po substancje psychoaktywne, atrakcyjną formułę, wykorzystywać aktywne formy przekazywania treści i uwzględniać poziom uczestnika .

Przykładowe tematy warsztatów:

  • Powody sięgania po substancje psychoaktywne

  • Fizyczne i psychiczne skutki uzależnień i nałogów

  • Znalezienie alternatywnych zachowań wobec zażywania substancji psychoaktywnych

  • Wzmacnianie czynników chroniących przed podejmowaniem zachowań ryzykownych.

  1. Uczestnikami warsztatów są osoby w wieku aktywności zawodowej, ze szczególnym uwzględnieniem osób w wieku 15-39 lat, zagrożone skutkami używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych lub znajdujące się w grupie ryzyka związanego z negatywnym wpływem środowiska, lub czynników o charakterze psychicznym, tj. stres, wypalenie zawodowe.

  2. Rekrutację uczestników przeprowadza Zamawiający.

  3. Warsztaty powinny spełniać następujące wymagania czasowe

  1. liczba godzin zegarowych warsztatu bez wymaganych przerw wynosi 3 godz. (180 min.), jedna godzina szkoleniowa to 45 min.

  2. 15-minutowa przerwa po 2 godzinach szkoleniowe zajęć, przerwy nie są wliczane do czasu zajęć,

  1. Na zakończenie każdego warsztatu każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia warsztatu.

  2. Koszty wynajmu sali i cateringu leżą po stronie zamawiającego:

  3. Warsztaty prowadzone jest w oparciu o harmonogram, zawierający terminy realizacji zajęć, który Wykonawca przedkłada w złożonej ofercie, a następnie przyjmuje do realizacji po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.

  1. Specyfikacja: Szczegółowe dane dotyczące organizacji warsztatów.

Czas trwania warsztatu: 180 min.

Liczba warsztatów łącznie: 8 warsztatów

Termin organizacji warsztatów: 04.2021 - 06.2021

Miejsce: Kamień Pomorski, zachodniopomorskie

Liczba uczestników 1 warsztatu:  max. 12 osób (grupa)

Liczba grup: łącznie 2 grupy, w tym: (1 grupa: osoby w wieku 15 -19 lat; 1 grupa: osoby w wieku 19-39 lat)

 

§ 2.

  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe brutto w wysokości ………… zł. (słownie: ………………… złotych 00/100) w terminie14 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę faktury VAT.

  2. Wykonawca wystawi fakturę, o której mowa w ust. 1 w terminie 7 dni od dnia bezusterkowego odbioru końcowego.

  3. Dokumentem stwierdzającym dokonanie odbioru jest protokół odbioru, podpisany przez strony uczestniczące w odbiorze. Stanowi on podstawę do wystawienia faktury za wykonane prace, o których mowa w § 1 ust. 1 i 2 niniejszej umowy.

    Do protokołu Wykonawca dołącza następujące dokumenty:

      1. Program warsztatu, wymiar godzin zajęć i tematy zajęć.
      2. Potwierdzenie przekazania uczestnikowi materiałów dydaktycznych.
      3. Zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia przez uczestnika (kserokopie)
      4. Zdjęcia w wersji elektronicznej na nośniku CD / USB  (min. 20 zdjęć).
  4. Zamawiający nie przewiduje indeksacji cen i udzielenia zaliczek.

 

§ 3.

  1. Miejscem wykonania usługi jest siedziba MOSiR przy ul. Wolińskiej 9 w Kamieniu Pomorskim.

  2. Koszty, związane z transportem, materiałami dydaktycznymi, wynagrodzeniem trenerów ponosi w całości Wykonawca.

  3. Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do:

  1. Realizowania warsztatu zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego.

  2. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  3. Zapewni materiały w ilości i jakości pozwalającej na prawidłowe przeprowadzenie zajęć.

  4. Wykonawca w ramach realizacji warsztatu, zobowiązany jest stosować się do wszelkich obowiązujących przepisów prawa oraz procedur, w szczególności w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS -CoV2, w tym spełnienia niezbędnych wymogów dotyczących realizowania zajęć grupowych.

  5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą koszty materiałów, wynagrodzenia trenerów, ubezpieczenia, transportu.

  6. W celu potwierdzenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy w wynikającym z umowy terminie a) podpisany protokół z wykonania usługi:

  1. Przedstawicielem Zamawiającego jest: Grzegorz Szczudło tel. 883 697 643

  2. Przedstawicielem Wykonawcy jest: …………………………………………………

 

§ 4.

  1. Odstępując od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1.

  2. Odstępując od umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego Wykonawca ma prawo żądać od Zamawiającego zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1.

  3. W przypadku niewykonania umowy w terminie, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% brutto wysokości ceny określonej w § 2 ust. 1, za każdy dzień zwłoki. Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonej kary umownej.

  4. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.

§ 6.

  1. Zamawiający może odstąpić od umowy w następujących przypadkach:

  1. w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy,

  2. Wykonawca nie rozpoczął świadczenia usługi bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,

  3. w przypadku, gdy Wykonawca opóźnia się z realizacją umowy tak dalece, iż nie jest prawdopodobne, aby zakończono usługę w umówionym terminie oraz w innych przypadkach wynikających z niniejszej umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa,

  4. jeżeli Wykonawca wykonuje usługę, w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający może wezwać go do zmiany sposobu wykonania i wyznaczyć w tym celu odpowiedni termin. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu - zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, Zamawiający może od umowy odstąpić albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie usługi innemu podmiotowi na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.

  1. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:

  1. Zamawiający odmawia bez uzasadnionej przyczyny zrealizowania usługi lub odmawia podpisania protokołu odbioru, po uprzednim wyznaczeniu Zamawiającemu ostatecznego terminu na dokonanie tych czynności,

  2. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż z powodu zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.

  1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 1 i 2 powinno zostać złożone w terminie 14 dni od daty powzięcia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy.

  2. Odstąpienie od umowy określone w ust. 1 pkt. 2,3, 4 nastąpi z winy Wykonawcy.

  3. Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego strony w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy sporządzą szczegółowy protokół ze zrealizowanej usługi, wg stanu na dzień odstąpienia,

  5. Zamawiający w razie odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, zobowiązany jest do dokonania odbioru zrealizowanej usługi oraz zapłaty wynagrodzenia za usługę, która została zrealizowana do dnia odstąpienia,

  6. Strony zgodnie postanawiają, że odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron odniesie skutek wyłącznie na przyszłość (ex nunc), co oznacza, że umowa pozostanie w mocy pomiędzy Stronami w zakresie usług wykonanych do chwili odstąpienia od umowy.

 

§ 7.

  1. W przypadku sporu wynikającego z Umowy lub w związku z nią, odnoszącego się również do jej istnienia, ważności lub wypowiedzenia, w celu polubownego jego rozwiązania, Strony postanawiają w pierwszej kolejności rozpocząć negocjacje w terminie 7 dni od otrzymania wezwania do negocjacji. Strony postanawiają prowadzić rozmowy w dobrej wierze i do rozmów tych angażować osoby mające umocowanie do podejmowania wiążących decyzji.

  2. Jeżeli w terminie 30 dni od momentu rozpoczęcia negocjacji Strony nie osiągną porozumienia, spór zostanie skierowany w ciągu 7 dni do Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Mediatorów celem przeprowadzenia mediacji.

  3. Wszelkie koszty związane z postępowaniem mediacyjnym (wynagrodzenie mediatora i jego wydatki) Strony będą ponosić w równych częściach. Powyższe nie dotyczy kosztów ponoszonych przez Strony w związku z mediacją (przejazdy, utracone wynagrodzenie, koszty obsługi prawnej oraz wszelkie inne koszty, utracone korzyści itp.), które każda Strona ponosi za siebie.

  4. Jeżeli sporu nie uda się zakończyć w drodze mediacji w terminie 30 dni od momentu jej rozpoczęcia spór rozstrzygnie właściwy rzeczowo Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

RODO

§ 8.

  1. Jeżeli Wykonawcą jest osobą fizyczną, to zobowiązuje się ona do zapoznania z klauzulą informacyjną stanowiącą Załącznik nr 1 do Umowy.

  2. Jeżeli w trakcie wykonywania Umowy udostępnione zostaną dane osobowe pracowników, reprezentantów, zleceniobiorców oraz wszelkiej innej kategorii podmiotów działających w imieniu Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się spełnić we właściwym czasie obowiązek informacyjny Zamawiającego określony w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE względem osób fizycznych, które będą z jego strony brały udział w wykonywaniu niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu podpisanego oświadczenia o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w terminie 3 dni od dnia przekazania danych osobowych Zamawiającemu. W przypadku niespełnienia powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu wszelkie koszty lub kary, jak również naprawić szkodę wynikającą z niewykonania wskazanego powyżej obowiązku.

 

§ 9

  1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  2. Strony obowiązane są do niezwłocznego informowania się o zmianie siedziby lub adresu do doręczeń wskazanych w niniejszej umowie. W przypadku zaniedbania tego obowiązku pismo wysłane listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na ostatni znany adres uważa się za skutecznie doręczone.

  3. W kwestiach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

§ 10

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

........................................                                 .......................................

Wykonawca                                                 Zamawiający


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zalacznik nr 2 wzor umowy.doc (DOC, 72.56Kb) 2021-02-15 14:53:54 27
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Świąć

Data wytworzenia:
15 lut 2021

Osoba dodająca informacje

Balbina Kaczanowska

Data publikacji:
15 lut 2021, godz. 14:53

Osoba aktualizująca informacje

Balbina Kaczanowska

Data aktualizacji:
15 lut 2021, godz. 20:38