Załącznik Nr 7 do Regulaminu
Załącznik Nr 7 do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr PIGK.7021.42.1.2021.MM3 z dnia 16.07.2021 r. dotyczące (opisać przedmiot zamówienia, ew. dołączyć do oferty):
Wymiana ogrodzenia na terenie placu zabaw w miejscowości Rekowo oraz montaż ogrodzenia w miejscowości Borucin, Gmina Kamień Pomorski.
oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto …………………… zł (słownie złotych:………………………..…………)
podatek VAT ………………… zł (słownie złotych:….………...…………………….) cenę brutto …………………… zł (słownie złotych: …………………………………).
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
Nazwa wykonawcy: …….....……………………………………………………………………
Adres, tel., e-mail wykonawcy: ....………………………………………………………….......
NIP: ………………………………….....……… Regon: ……………………………………...
Nr rachunku bankowego: …………………………….....………………………………....
Termin realizacji zamówienia: …………………………......……………………………...
Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): ........………………………………………………………
Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia: ………………….........…………………
Miejscowość ………………………………, dnia ……………………………………
Podpis wykonawcy/osoby upoważnionej ...........………………………
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Załącznik Nr 7 do Regulaminu.docx (DOCX, 12.32Kb) | 2021-07-16 11:46:08 | 15 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Monika Macuga Data wytworzenia:
16 lip 2021
Osoba dodająca informacje
Balbina Kaczanowska Data publikacji:
16 lip 2021, godz. 11:46
Osoba aktualizująca informacje
Balbina Kaczanowska Data aktualizacji:
16 lip 2021, godz. 11:47