Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Załącznik wzór umowy

UMOWA DOSTAWY nr ……………………

zawarta w dniu ………………….. r. pomiędzy: Gminą Kamień Pomorski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski, NIP 986-015-70-13, w imieniu której działa:

Burmistrz Kamienia Pomorskiego - Stanisław Kuryłło,

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy - Agnieszki Sakowicz

zwaną dalej Zamawiającym

a

………………. prowadzącym działalność gospodarczą pn. …………………..NIP ………….., REGON ………… wpisany do ……………………………………….. zwanym dalej Wykonawcą

 

Umowa zostaje zawarta w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł.

§ 1.

  1. Przedmiotem umowy jest zakup ciągnika do utrzymania infrastruktury sportowej w tym płyty boiska z nawierzchnią naturalną i nawierzchnią sztuczną na Stadionie Miejskim w Kamieniu Pomorskim.

  2. Termin wykonania zamówienia - 2 miesiące od dnia podpisania umowy

  3. Specyfikacja urządzeń: …………………………………………………………………

  4. Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru, wszelkie dokumenty, zaświadczenia, certyfikaty, karty gwarancyjne, atesty w języku polskim, niezbędne do bieżącej eksploatacji sprzętu, ich serwisu i ewentualnych napraw.

  5. Wykonawca zapewni, pełną funkcjonalność sprzętu poprzez bezpłatne usuwanie usterek w okresie udzielonej gwarancji biegnącej od daty wykonania dostawy ( protokołu odbioru).

  6. Wykonawca przy dostawie przeprowadzi nieodpłatnie szkolenie z obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu. Szkolenie będzie obejmować osoby wskazane przez Zamawiającego.

  7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu instrukcje obsługi dostarczonego sprzętu w języku polskim oraz wszelkie inne wymagane dokumenty (certyfikaty, atesty, homologacje itp.).

  8. Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania gwarancji do przeprowadzenia dwóch nieodpłatnych przeglądów sprawdzających stan techniczny dostarczonego sprzętu.

  9. Pierwszy przegląd po upływie 12 m-cy ( licząc od daty protokolarnego przekazania), a drugi przed upływem 24 miesięcy od daty dostarczenia sprzętu.

  10. Koszt dojazdu, w ramach napraw gwarancyjnych, ekipy serwisowej oraz koszt transportu przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.

  11. Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  12. Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania/ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, dacie produkcji, sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania sprzętu.

  13. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy.

§ 2.

  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe brutto w wysokości ………………….. zł. (słownie: ………………….. złotych 00/100) w terminie14 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę faktury VAT.

  2. Wykonawca wystawi fakturę, o której mowa w ust. 1 w terminie 7 dni od dnia bezusterkowego odbioru końcowego.

  3. Dokumentem stwierdzającym dokonanie odbioru jest bezusterkowy protokół odbioru, podpisany przez strony uczestniczące w odbiorze. Stanowi on podstawę do wystawienia faktury za wykonane prace, o których mowa w § 1 ust. 1 i 2 niniejszej umowy.

  4. Zamawiający nie przewiduje indeksacji cen i udzielenia zaliczek.

§ 3.

  1. Za miejsce wykonania usługi uważa się: budynek MOSiR przy ul. Wolińskiej 9 w Kamieniu Pomorskim.

  2. Koszty, w tym w szczególności związane z ich transportem, opakowaniem i załadowaniem ponosi w całości Wykonawca.

  3. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy ciąży na Wykonawcy do chwili ich wydania Zamawiającemu.

  4. Ilościowego i technicznego odbioru przedmiotu umowy dokona upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.

  5. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady nadające się do usunięcia, Zamawiający odmówi przyjęcia przedmiotu zamówienia do czasu usunięcia wad przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 7 dni.

  6. Przedstawicielem Zamawiającego jest: Grzegorz Szczudło tel. 883 697 643

  7. Przedstawicielem Wykonawcy jest: ………………….. tel. ……………...

§ 4.

  1. Odstępując od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1.

  2. Odstępując od umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego Wykonawca ma prawo żądać od Zamawiającego zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1.

  3. W przypadku niewykonania umowy w terminie, bądź nie przygotowania przedmiotu umowy do wydania, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% brutto wysokości ceny określonej w § 2 ust. 1, za każdy dzień zwłoki. Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonej kary umownej.

  4. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.

§ 6.

  1. Zamawiający może odstąpić od umowy w następujących przypadkach:

  1. w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy,

  2. Wykonawca nie rozpoczął dostawy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje ich pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,

  3. w przypadku, gdy Wykonawca opóźnia się z realizacją umowy tak dalece, iż nie jest prawdopodobne, aby zakończono dostawy w umówionym terminie oraz w innych przypadkach wynikających z niniejszej umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa,

  4. jeżeli Wykonawca wykonuje dostawę, w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający może wezwać go do zmiany sposobu wykonania i wyznaczyć w tym celu odpowiedni termin. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu - zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, Zamawiający może od umowy odstąpić albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie dostawy innemu podmiotowi na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.

  1. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:

  1. Zamawiający odmawia bez uzasadnionej przyczyny odbioru towaru lub odmawia podpisania protokołu odbioru towaru, po uprzednim wyznaczeniu Zamawiającemu ostatecznego terminu na dokonanie tych czynności,

  2. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż z powodu zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.

  1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 1 i 2 powinno zostać złożone w terminie 14 dni od daty powzięcia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy.

  2. Odstąpienie od umowy określone w ust. 1 pkt. 2,3, 4 nastąpi z winy Wykonawcy.

  3. Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego strony w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy sporządzą szczegółowy protokół inwentaryzacji ze zrealizowanych dostaw, wg stanu na dzień odstąpienia,

  5. Zamawiający w razie odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, zobowiązany jest do dokonania odbioru zrealizowanych dostaw oraz zapłaty wynagrodzenia za towary, które zostały dostarczone i zamontowane do dnia odstąpienia,

  6. Strony zgodnie postanawiają, że odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron odniesie skutek wyłącznie na przyszłość (ex nunc), co oznacza, że umowa pozostanie w mocy pomiędzy Stronami w zakresie dostaw wykonanych do chwili odstąpienia od umowy.

§ 7.

  1. W przypadku sporu wynikającego z Umowy lub w związku z nią, odnoszącego się również do jej istnienia, ważności lub wypowiedzenia, w celu polubownego jego rozwiązania, Strony postanawiają w pierwszej kolejności rozpocząć negocjacje w terminie 7 dni od otrzymania wezwania do negocjacji. Strony postanawiają prowadzić rozmowy w dobrej wierze i do rozmów tych angażować osoby mające umocowanie do podejmowania wiążących decyzji.

  2. Jeżeli w terminie 30 dni od momentu rozpoczęcia negocjacji Strony nie osiągną porozumienia, spór zostanie skierowany w ciągu 7 dni do Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Mediatorów celem przeprowadzenia mediacji.

  3. Wszelkie koszty związane z postępowaniem mediacyjnym (wynagrodzenie mediatora i jego wydatki) Strony będą ponosić w równych częściach. Powyższe nie dotyczy kosztów ponoszonych przez Strony w związku z mediacją (przejazdy, utracone wynagrodzenie, koszty obsługi prawnej oraz wszelkie inne koszty, utracone korzyści itp.), które każda Strona ponosi za siebie.

  4. Jeżeli sporu nie uda się zakończyć w drodze mediacji w terminie 30 dni od momentu jej rozpoczęcia spór rozstrzygnie właściwy rzeczowo Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

RODO

§ 8.

  1. Jeżeli Wykonawcą jest osobą fizyczną, to zobowiązuje się ona do zapoznania z klauzulą informacyjną stanowiącą Załącznik nr 1 do Umowy.

  2. Jeżeli w trakcie wykonywania Umowy udostępnione zostaną dane osobowe pracowników, reprezentantów, zleceniobiorców oraz wszelkiej innej kategorii podmiotów działających w imieniu Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się spełnić we właściwym czasie obowiązek informacyjny Zamawiającego określony w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE względem osób fizycznych, które będą z jego strony brały udział w wykonywaniu niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu podpisanego oświadczenia o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w terminie 3 dni od dnia przekazania danych osobowych Zamawiającemu. W przypadku niespełnienia powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu wszelkie koszty lub kary, jak również naprawić szkodę wynikającą z niewykonania wskazanego powyżej obowiązku.

§ 9

  1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  2. Strony obowiązane są do niezwłocznego informowania się o zmianie siedziby lub adresu do doręczeń wskazanych w niniejszej umowie. W przypadku zaniedbania tego obowiązku pismo wysłane listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na ostatni znany adres uważa się za skutecznie doręczone.

  3. W kwestiach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 10

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

........................................     .......................................

Wykonawca                Zamawiający


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Załącznik wzór umowy.doc (DOC, 74.50Kb) 2021-03-15 14:51:25 25
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Sikorska

Data wytworzenia:
15 mar 2021

Osoba dodająca informacje

Balbina Kaczanowska

Data publikacji:
15 mar 2021, godz. 14:51

Osoba aktualizująca informacje

Balbina Kaczanowska

Data aktualizacji:
15 mar 2021, godz. 15:01