Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zapytanie ofertowe pn. Organizacja warsztatów profilaktyki uzależnień (w ilości 8) w formie zajęć grupowych

Załącznik nr 6 do Zasad wykonywania ustawy Prawo zamówień publicznych

GMINA KAMIEŃ POMORSKI
ul. Stary Rynek 1
72-400 Kamień Pomorski

Kamień Pomorski, dn. 15.02.2021r.

Znak sprawy: O.8141.1.2021.MS

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający: Gmina Kamień Pomorski (komórka organizacyjna UM prowadząca postępowanie): Referat Organizacyjny

  2. Dane do kontaktu: Grzegorz Szczudło tel. 883 697 643, dyrektor@mosir-kamien.pl

  3. Zaprasza do złożenia ofert na: Organizacja warsztatów profilaktyki uzależnień (w ilości 8) w formie zajęć grupowych. Zajęcia dla maksymalnie 12 osób realizowane w ramach projektu pn. „Uzależnij się od sportu” projekt aktywizacji mieszkańców Kamienia Pomorskiego i profilaktyki przeciw uzależnieniom realizowany za pomocą działań propagujących aktywność fizyczną z wykorzystaniem innowacyjnego zaplecza sportowego”, finansowanego w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

  4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty:

    1. Cel warsztatów: ograniczenie sięgania po substancje psychoaktywne, takie jak alkohol czy narkotyki.

    2. Warsztaty prowadzone są na podstawie programu, opracowanego zgodnie z standardami zajęć profilaktyki i powinien zawierać następujące elementy:

      1. nazwę i zakres warsztatu,

      2. czas trwania i sposób organizacji,

      3. cele warsztatu ujęte w kategoriach efektów umiejętności i kompetencji społecznych,

      4. opis treści - kluczowe punkty warsztatu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,

 

  1. Każdy warsztat powinien mieć zróżnicowaną tematykę; w obrębie celu głównego tj. ograniczenie sięgania po substancje psychoaktywne, atrakcyjną formułę, wykorzystywać aktywne formy przekazywania treści i uwzględniać poziom uczestnika .

Przykładowe tematy warsztatów:

  • Powody sięgania po substancje psychoaktywne

  • Fizyczne i psychiczne skutki uzależnień i nałogów

  • Znalezienie alternatywnych zachowań wobec zażywania substancji psychoaktywnych

  • Wzmacnianie czynników chroniących przed podejmowaniem zachowań ryzykownych.

  1. Uczestnikami warsztatów są osoby w wieku aktywności zawodowej, ze szczególnym uwzględnieniem osób w wieku 15-39 lat, zagrożone skutkami używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych lub znajdujące się w grupie ryzyka związanego z negatywnym wpływem środowiska, lub czynników o charakterze psychicznym, tj. stres, wypalenie zawodowe.

  2. Rekrutację uczestników przeprowadza Zamawiający.

  3. Warsztaty powinny spełniać następujące wymagania czasowe

  1. liczba godzin zegarowych warsztatu bez wymaganych przerw wynosi 3 godz. (180 min.), jedna godzina szkoleniowa to 45 min.

  2. 15-minutowa przerwa po 2 godzinach szkoleniowe zajęć, przerwy nie są wliczane do czasu zajęć,

  1. Na zakończenie każdego warsztatu każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia warsztatu.

  2. Koszty wynajmu sali i cateringu leżą po stronie zamawiającego:

  3. Warsztaty prowadzone jest w oparciu o harmonogram, zawierający terminy realizacji zajęć, który Wykonawca przedkłada w złożonej ofercie, a następnie przyjmuje do realizacji po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.

  1. Specyfikacja: Szczegółowe dane dotyczące organizacji warsztatów.

Czas trwania warsztatu: 180 min.

Liczba warsztatów łącznie: 8 warsztatów

Termin organizacji warsztatów: 04.2021 - 06.2021

Miejsce: Kamień Pomorski, zachodniopomorskie

Liczba uczestników 1 warsztatu:  max. 12 osób (grupa)

Liczba grup: łącznie 2 grupy, w tym: (1 grupa: osoby w wieku 15 -19 lat; 1 grupa: osoby w wieku 19-39 lat)

 

  1. Kryteria oceny oferty oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty.

Kryterium wyboru nr 1: cena (60%)

Kryterium wyboru nr 2: doświadczenie wykonawcy (20%)

Kryterium wyboru nr 3: doświadczenie trenerów (20%)

  1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnianie danego kryterium oceny oferty. Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska najwyższą wartość punktową. Zasady oceny ofert - cena brutto za realizację zamówienia - według wzoru:

  1. Do oceny ofert będą stosowane następujące kryteria:

  1. Kryterium: cena - waga 60 %

Cena - cena ofertowa brutto za wykonanie / udzielenie całego przedmiotu zamówienia.

Cn

KC = ---------- x 60 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)

Cob

gdzie:

KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena

Cn - najniższa zaoferowana cena

Cob - cena zaoferowana w ofercie badanej

 

  1. Kryterium: doświadczenie Wykonawcy w zakresie organizacji warsztatów obejmujących przedmiot zamówienia - waga 20 %

Lp.

Liczba warsztatów

prowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat

przed upływem terminu składania ofert w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia

Liczba przyznanych punków

1

Wykonawca wykonał od 4 do 6 usług szkoleniowych

10 pkt

2

Wykonawca wykonał 7 i więcej usług szkoleniowych

20 pkt

 

  1. Kryterium: Doświadczenie osoby/osób (trenerów) prowadzących szkolenia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia - waga 20 %

Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, przy czym punkty przyznane poszczególnym osobom prowadzącym zajęcia zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę wykładowców zgłoszonych do realizacji szkolenia.

Lp.

Liczba osób, dla których osoba szkoląca przeprowadziła szkolenia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia

Liczba przyznanych punków

1

Osoba szkoląca, która przeprowadziła szkolenia dla 11 - 30 osób

5 pkt

2

Osoba szkoląca, która przeprowadziła szkolenia dla 31 - 50 osób

15 pkt

3

Osoba szkoląca, która przeprowadziła szkolenia dla 51 i więcej osób

20 pkt

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która otrzyma największą sumę punktów według wzoru

K= KC + KDw + KDt

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt

2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria wskazane w ust. 1 i odpowiada wszystkim wymaganiom ogłoszenia.

  1. Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do: 1).Realizowania warsztatu zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego. 2) Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 3) Zapewni materiały w ilości i jakości pozwalającej na prawidłowe przeprowadzenie zajęć. 4) Wykonawca w ramach realizacji warsztatu, zobowiązany jest stosować się do wszelkich obowiązujących przepisów prawa oraz procedur, w szczególności w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS -CoV2, w tym spełnienia niezbędnych wymogów dotyczących realizowania zajęć grupowych. 5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą koszty materiałów, wynagrodzenia trenerów, ubezpieczenia, transportu. 6) kW celu potwierdzenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy w wynikającym z umowy terminie a) podpisany protokół z wykonania usługi:

    Do protokołu Wykonawca dołącza następujące dokumenty:

    1.Program warsztatu, wymiar godzin zajęć i tematy zajęć.

    1. Potwierdzenie przekazania uczestnikowi materiałów dydaktycznych.

    2. Zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia przez uczestnika (kserokopia)

    3. Zdjęcia w wersji elektronicznej na nośniku CD / USB (min. 20 zdjęć).

  2. Data realizacji zamówienia: 15.04.2021- 30.06.2021

  3. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy):

  4. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać do dnia 01.03.2021 r. do godz. 12.00 w Urzędzie Miejskim w Kamieniu Pomorskim, w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski lub przesłać w formie elektronicznej na adres: um@kamienpomorski.pl

  5. Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: dnia 01.03.2021 r. o godz. 12.30.

  6. Warunki płatności: zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do zapytania.

  7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim na formularzu oferty (Załącznik Nr 7).

  1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie co oznacza, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat (3 lat) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 warsztaty, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi ujętemu w niniejszym postępowaniu, c) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą wiedzę z zakresu tematyki warsztatu, posiadającą wykształcenie wyższe lub zawodowe adekwatne do tematyki szkolenia lub posiadającą d) Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie krótsze niż 2 lata w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3 lat) przed upływem terminu składania ofert.

  2. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
    a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) informację o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji posiadających uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. c) Wykaz usług potwierdzający, że Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat (3 lat) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane według wzoru (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia), d) Wykaz osób potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy trenera, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia - wskazanych w ogłoszeniu, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru, stanowiącego (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia).

Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Wykonawca przedkłada do oferty ponadto:

  1. Formularz cenowo - ofertowy stanowiący Załącznik nr 7 do niniejszego ogłoszenia;

  2. Program warsztatu, który ponadto powinien zawierać

a) nazwę i zakres warsztatu, b) czas trwania i sposób organizacji warsztatu, c) cele warsztatu z uwzględnieniem umiejętności i kompetencji społecznych uczestników, e) tematy zajęć oraz ich wymiar godzinowy, f) opis treści - kluczowe punkty warsztatu w zakresie poszczególnych tematów zajęć,

3. Planowany Harmonogramem warsztatów. 4) Kopie dokumentów potwierdzających aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 5) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. odrębnie dla wykonawcy oraz każdej wskazanej osoby (wykładowcy/trenera).

  1. Informacje dodatkowe

Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie całego przedmiotu zamówienia, Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania całego przedmiotu Zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu. Cenę należy podać w złotych polskich brutto. Za wykonanie całego przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe, niezmienne przez cały okres trwania umowy;

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

  2. Załączniki do zapytania ofertowego:

- formularz ofertowy - załącznik nr 1

- projekt umowy (załącznik nr 1 do umowy) - załącznik nr 2

- Wykaz usług - załącznik nr 3

- Wykaz osób lub podmiotów - załącznik nr 4

 

SEKRETARZ GMINY
Anna Stanaszek-Kaczor

 

Sporządził :
Magdalena Świąć


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zapytanie ofertowe skan dokumentu.pdf (PDF, 2.61Mb) 2021-02-15 14:33:15 48
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Świąć

Data wytworzenia:
15 lut 2021

Osoba dodająca informacje

Balbina Kaczanowska

Data publikacji:
15 lut 2021, godz. 14:33

Osoba aktualizująca informacje

Balbina Kaczanowska

Data aktualizacji:
15 lut 2021, godz. 15:10