Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Treść zapytania ofertowego na: Wykonanie remontu pomieszczeń świetlicy wiejskiej w m. Trzebieszewo

Załącznik Nr 6 do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych

 

GMINA KAMIEŃ POMORSKI
ul. Stary Rynek 1
72-400 Kamień Pomorski
(pieczęć zamawiającego)

Kamień Pomorski, dn. 14.06.2021 r.

Znak sprawy: PIGK.7021.40.2021.MS1

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający: Gmina Kamień Pomorski (komórka organizacyjna UM prowadząca postępowanie): Referat PIGK - zaprasza do złożenia ofert na: Wykonanie remontu pomieszczeń świetlicy wiejskiej w m. Trzebieszewo.

  2. Dane do kontaktu: Monika Kosińska - Sołtys Sołectwa Trzebieszewo, 660 895 869,

  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty:

    1. wykonanie robót rozbiórkowych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia

    2. wymiana 8 szt. słupów drewnianych wzmacniających sufity,

    3. wyrównanie ścian,

    4. wykonanie tynku mozaikowego,

    5. ułożenie regipsów ognioodpornych na sufitach,

    6. malowanie regipsów na biało farbą zmywalną,

    7. wywóz materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,

  4. Wykonawca wykona przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały dostarczone przez Wykonawcę muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U.2021.779 t.j.)

  5. Przedmiar robót załączony do zapytania ofertowego należy traktować jako materiał pomocniczy do przygotowania przez Wykonawcę ceny oferty. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

  6. Wykonawca winien dysponować osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia,

  7. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:

    1. dozór budowy i ochronę mienia,

    2. realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach popołudniowych, czy w godzinach nocnych,

    3. utrudnienia związane z realizacją zadania.

  8. Data realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie 7 tygodni od dnia podpisania umowy

  9. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): 24 miesiące/24 miesiące okres rękojmi

  10. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać do dnia 23.06.2021 r. do godz. 12.00. w Urzędzie Miejskim w Kamieniu Pomorskim, w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski lub przesłać w formie elektronicznej na adres: m.sikorska@kamienpomorski.pl.

  11. Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: Rozpatrzenie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu do ich składania.

  12. Warunki płatności: Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w terminie 21 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę faktury końcowej.

  13. Opis sposobu przygotowywania ofert. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć ofertę wg poniższych zasad:

    1. wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;

    2. oferta powinna być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej;

    3. oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem;

    4. oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty;

    5. nie dopuszcza się składania więcej niż jednej oferty;

    6. ofertę przed upływem terminu składania ofert można zmienić lub wycofać,

    7. koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca

  14. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: O dzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

    1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

    3. dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia

    4. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

  15. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium - Jedynym kryterium wyboru ofert jest cena (100%). Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska najwyższą wartość punktową. Zasady oceny ofert - cena brutto za realizację zamówienia - według wzoru:

najniższa cena oferowana brutto

C = ------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100 %

cena oferty badanej brutto

  1. Do oferty należy dołączyć:

    1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej,

    2. formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 7).

    3. oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjale technicznym, a także o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

  2. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy: w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia wyboru oferty. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

  3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji o nie wybraniu żadnego Wykonawcy. Od decyzji Zamawiającego w sprawie wyboru Wykonawcy oferentom nie przysługują środki odwoławcze.

  5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim na formularzu oferty (Załącznik Nr 7).

  6. Załączniki:

    1. Przedmiar robót,

    2. Projekt umowy,

    3. Zdjęcia,

 

BURMISTRZ

Stanisław Kuryłło

………………………………………

(podpis)

 

 

Sporządził : Małgorzata Sikorska

(imię i nazwisko pracownika)


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 1.55Mb) 2021-06-15 08:13:13 18
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Sikorska

Data wytworzenia:
15 cze 2021

Osoba dodająca informacje

Balbina Kaczanowska

Data publikacji:
15 cze 2021, godz. 08:13

Osoba aktualizująca informacje

Balbina Kaczanowska

Data aktualizacji:
18 paź 2021, godz. 09:24