Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zapytania ofertowe - Dostawa urządzeń do zajęć sportowych - orbitrek (2 szt.) z własnym generatorem energii do wyposażenia sali fitness w MOSiR w Kamieniu Pomorskim

Załącznik nr 6 do Zasad wykonywania ustawy Prawo zamówień publicznych

GMINA KAMIEŃ POMORSKI
ul. Stary Rynek 1
72-400 Kamień Pomorski

Kamień Pomorski, dn. 10.02.2021 r.

Znak sprawy: PIGK.424.1.2021.MS1

ZAPYTANIE OFERTOWE
  1. Zamawiający: Gmina Kamień Pomorski (komórka organizacyjna UM prowadząca postępowanie): Referat PIGK

  2. Dane do kontaktu: Grzegorz Szczudło, tel. 883 697 643, dyrektor@mosir-kamien.pl

  3. zaprasza do złożenia ofert na: zaprasza do złożenia ofert na: Dostawa urządzeń do zajęć sportowych - orbitrek (2 szt.) z własnym generatorem energii do wyposażenia sali fitness w MOSiR w Kamieniu Pomorskim, w ramach projektu „Uzależnij się od sportu” projekt aktywizacji mieszkańców Kamienia Pomorskiego i profilaktyki przeciw uzależnieniom realizowany za pomocą działań propagujących aktywność fizyczną z wykorzystaniem innowacyjnego zaplecza sportowego”, finansowanego w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

  4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty: Sprzęt, o którym mowa w Zapytaniu, powinien posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność. Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru, wszelkie dokumenty, zaświadczenia, certyfikaty, karty gwarancyjne, atesty w języku polskim, niezbędne do bieżącej eksploatacji urządzeń, ich serwisu i ewentualnych napraw. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu gwarancyjnego, w zakresie i czasie określonym przez producentów poszczególnych artykułów, od dnia dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego. Czas naprawy wadliwego sprzętu wynosi maksymalnie 30 dni roboczych. Dwukrotnie naprawiany w ramach gwarancji sprzęt należy wymienić na nowy. W przypadku awarii lub usterki któregokolwiek z dostarczonych przez Wykonawcę artykułów, upoważniony do tego pracownik zgłosi ją telefonicznie lub mailowo. Koszt dojazdu, w ramach napraw gwarancyjnych, ekipy serwisowej oraz koszt transportu przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca. Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania/ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, dacie produkcji, sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania sprzętu. Sprzęt będzie na wyposażeniu sali fitness w budynku MOSiR przy ul. Wolińskiej 9 w Kamieniu Pomorskim.

  5. Specyfikacja urządzeń: Profesjonalny orbitrek z własnym generatorem energii, system oporu: elektromagnetyczny, generator prądotwórczy, długość kroku: 51 cm, regulacja oporu: elektroniczna, ilość trybów oporowych - minimum 24, całkowita ilość programów - minimum 9, czujniki do pomiaru tętna użytkownika, program kardio lub HRC (dostosowanie tempa treningu do tętna ćwiczącego), możliwość odtwarzania muzyki i ładowania USB, uchwyty na telefon i tablet, bluetooth, zastosowanie: komercyjne: gwarancja 24 miesiące w przypadku użytku komercyjnego

  6. Kryteria oceny oferty oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty. Jedynym kryterium wyboru ofert jest cena (100%).

  7. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnianie danego kryterium oceny oferty. Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska najwyższą wartość punktową. Zasady oceny ofert - cena brutto za realizację zamówienia - według wzoru:

najniższa cena oferowana brutto

C = ------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100 %

cena oferty badanej brutto

  1. Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty transportu. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia do miejsca ich przeznaczenia - budynek MOSiR przy ul. Wolińskiej 9 w Kamieniu Pomorskim. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie (faksem lub mailem) zgłosić Zamawiającemu gotowość dostawy, co najmniej na dwa dni przed planowanym terminem dostawy, odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo - odbiorczym, po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia.

  1. Data realizacji zamówienia: do dnia 12.03.2021 r.

  2. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): 2 lata

  3. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać do dnia 22.02.2021 r. do godz. 12.00 w Urzędzie Miejskim w Kamieniu Pomorskim, w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski lub przesłać w formie elektronicznej na adres: m.sikorska@kamienpomorski.pl

  4. Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: dnia 22.02.2021 r. o godz. 12.30.

  5. Warunki płatności: zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do zapytania

  6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim na formularzu oferty (Załącznik Nr 7). Do oferty bezwzględnie muszą być dołączone informacje pozwalające na łatwą i jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę sprzętu np.: ulotki/broszury informacyjne danego sprzętu, karty produktu, wydruki ze stron internetowych ze zdjęciem i opisem oferowanego sprzętu, numery katalogowe sprzętu wraz ze wskazaniem katalogu/katalogów, z którego/z których dany sprzęt pochodzi, strony z ww. katalogów etc.

  7. Informacje dodatkowe: Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania całego przedmiotu Zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu. Cenę należy podać w złotych polskich brutto. Za wykonanie całego przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe, niezmienne przez cały okres trwania umowy;

  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

  9. Załączniki do zapytania ofertowego:

- załącznik nr 7

- projekt umowy (załącznik nr 1 do umowy)

 

KIEROWNIK REFERATU
Tadeusz Konopacki



Sporządził : Małgorzata Sikorska

 

Załącznik Nr 7 do Zasad wykonywania ustawy Prawo zamówień publicznych

 

 

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr PIGK.424.1.2021.MS1 z dnia 10.02.2021 r. dotyczące (opisać przedmiot zamówienia, ew. dołączyć do oferty):

Dostawa urządzeń do zajęć sportowych - orbitrek (2 szt.) z własnym generatorem energii do wyposażenia sali fitness w MOSiR w Kamieniu Pomorskim, oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto …………………… zł (słownie złotych:………………………..…………)

podatek VAT ………………… zł (słownie złotych:….………...…………………….) cenę brutto …………………… zł (słownie złotych: …………………………………).

Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.

Nazwa wykonawcy: …….....……………………………………………………………………

Adres, tel., e-mail wykonawcy: ....………………………………………………………….......

NIP: ………………………………….....……… Regon: ……………………………………...

Nr rachunku bankowego: …………………………….....………………………………....

Termin realizacji zamówienia: …………………………......……………………………...

Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): ........………………………………………………………

Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia: ………………….........…………………

Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

 

Miejscowość ………………………………, dnia ……………………………………

 

Podpis wykonawcy/osoby upoważnionej ...........………………………

 

Pieczątka wykonawcy ...........………………………

 

 

rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
 

 
Projekt Umowy

UMOWA DOSTAWY nr …………………

 

zawarta w dniu …………... pomiędzy: Gminą Kamień Pomorski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski, NIP 986-015-70-13, w imieniu której działa:

Burmistrz Kamienia Pomorskiego - Stanisław Kuryłło,

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy - Agnieszki Sakowicz

zwaną dalej Zamawiającym

a

………………… prowadzącym działalność gospodarczą pn. ……………..z siedzibą ………….. NIP ……….., REGON ………………

zwaną dalej Wykonawcą

 

Umowa zostaje zawarta w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł.

§ 1.

  1. Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu treningowego do zajęć sportowych - orbitrek (2 szt.) z własnym generatorem energii do wyposażenia sali fitness w MOSiR w Kamieniu Pomorskim, do wyposażenia Sali fitness w budynku MOSiR przy ul. Wolińskiej w Kamieniu Pomorskim.

  2. termin wykonania zamówienia - do dnia ……………….r.

  3. Specyfikacja urządzeń: Profesjonalny orbitrek z własnym generatorem energii, system oporu: elektromagnetyczny, generator prądotwórczy, długość kroku: 51 cm, regulacja oporu: elektroniczna, ilość trybów oporowych - minimum 24, całkowita ilość programów - minimum 9, czujniki do pomiaru tętna użytkownika, program kardio lub HRC (dostosowanie tempa treningu do tętna ćwiczącego), możliwość odtwarzania muzyki i ładowania USB, uchwyty na telefon i tablet, bluetooth, zastosowanie: komercyjne.

  4. Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru, wszelkie dokumenty, zaświadczenia, certyfikaty, karty gwarancyjne, atesty w języku polskim, niezbędne do bieżącej eksploatacji urządzeń, ich serwisu i ewentualnych napraw.

  5. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu gwarancyjnego, w zakresie i czasie określonym przez producentów poszczególnych artykułów, od dnia dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego. Czas naprawy wadliwego sprzętu wynosi maksymalnie 30 dni roboczych. Dwukrotnie naprawiany w ramach gwarancji sprzęt należy wymienić na nowy. W przypadku awarii lub usterki któregokolwiek z dostarczonych przez Wykonawcę artykułów, upoważniony do tego pracownik zgłosi ją telefonicznie lub mailowo.

  6. Koszt dojazdu, w ramach napraw gwarancyjnych, ekipy serwisowej oraz koszt transportu przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.

  7. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  8. Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania/ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, dacie produkcji, sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania sprzętu.

  9. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy.

 

§ 2.

  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe brutto w wysokości ………… zł. (słownie: ………………… złotych 00/100) w terminie14 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę faktury VAT.

  2. Wykonawca wystawi fakturę, o której mowa w ust. 1 w terminie 7 dni od dnia bezusterkowego odbioru końcowego.

  3. Dokumentem stwierdzającym dokonanie odbioru jest bezusterkowy protokół odbioru, podpisany przez strony uczestniczące w odbiorze. Stanowi on podstawę do wystawienia faktury za wykonane prace, o których mowa w § 1 ust. 1 i 2 niniejszej umowy.

  4. Zamawiający nie przewiduje indeksacji cen i udzielenia zaliczek.

 

§ 3.

  1. Za miejsce wykonania usługi uważa się: budynek MOSiR przy ul. Wolińskiej 9 w Kamieniu Pomorskim.

  2. Koszty, w tym w szczególności związane z ich transportem, opakowaniem i załadowaniem ponosi w całości Wykonawca.

  3. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy ciąży na Wykonawcy do chwili ich wydania Zamawiającemu.

  4. Ilościowego i technicznego odbioru przedmiotu umowy dokona upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.

  5. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady nadające się do usunięcia, Zamawiający odmówi przyjęcia przedmiotu zamówienia do czasu usunięcia wad przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 7 dni.

  6. Przedstawicielem Zamawiającego jest: Grzegorz Szczudło tel. 883 697 643

  7. Przedstawicielem Wykonawcy jest: …………………………………………………

 

§ 4.

  1. Odstępując od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1.

  2. Odstępując od umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego Wykonawca ma prawo żądać od Zamawiającego zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1.

  3. W przypadku niewykonania umowy w terminie, bądź nie przygotowania przedmiotu umowy do wydania, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% brutto wysokości ceny określonej w § 2 ust. 1, za każdy dzień zwłoki. Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonej kary umownej.

  4. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.
     

§ 6.

Zamawiający może odstąpić od umowy w następujących przypadkach:

  1. w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy,

  2. Wykonawca nie rozpoczął dostawy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje ich pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,

  3. w przypadku, gdy Wykonawca opóźnia się z realizacją umowy tak dalece, iż nie jest prawdopodobne, aby zakończono dostawy w umówionym terminie oraz w innych przypadkach wynikających z niniejszej umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa,

  4. jeżeli Wykonawca wykonuje dostawę, w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający może wezwać go do zmiany sposobu wykonania i wyznaczyć w tym celu odpowiedni termin. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu - zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, Zamawiający może od umowy odstąpić albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie dostawy innemu podmiotowi na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.

  5. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:

  1. Zamawiający odmawia bez uzasadnionej przyczyny odbioru towaru lub odmawia podpisania protokołu odbioru towaru, po uprzednim wyznaczeniu Zamawiającemu ostatecznego terminu na dokonanie tych czynności,

  2. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż z powodu zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.

  1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 1 i 2 powinno zostać złożone w terminie 14 dni od daty powzięcia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy.

  2. Odstąpienie od umowy określone w ust. 1 pkt. 2,3, 4 nastąpi z winy Wykonawcy.

  3. Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego strony w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy sporządzą szczegółowy protokół inwentaryzacji ze zrealizowanych dostaw, wg stanu na dzień odstąpienia,

  5. Zamawiający w razie odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, zobowiązany jest do dokonania odbioru zrealizowanych dostaw oraz zapłaty wynagrodzenia za towary, które zostały dostarczone i zamontowane do dnia odstąpienia,

  6. Strony zgodnie postanawiają, że odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron odniesie skutek wyłącznie na przyszłość (ex nunc), co oznacza, że umowa pozostanie w mocy pomiędzy Stronami w zakresie dostaw wykonanych do chwili odstąpienia od umowy.

§ 7.

  1. W przypadku sporu wynikającego z Umowy lub w związku z nią, odnoszącego się również do jej istnienia, ważności lub wypowiedzenia, w celu polubownego jego rozwiązania, Strony postanawiają w pierwszej kolejności rozpocząć negocjacje w terminie 7 dni od otrzymania wezwania do negocjacji. Strony postanawiają prowadzić rozmowy w dobrej wierze i do rozmów tych angażować osoby mające umocowanie do podejmowania wiążących decyzji.

  2. Jeżeli w terminie 30 dni od momentu rozpoczęcia negocjacji Strony nie osiągną porozumienia, spór zostanie skierowany w ciągu 7 dni do Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Mediatorów celem przeprowadzenia mediacji.

  3. Wszelkie koszty związane z postępowaniem mediacyjnym (wynagrodzenie mediatora i jego wydatki) Strony będą ponosić w równych częściach. Powyższe nie dotyczy kosztów ponoszonych przez Strony w związku z mediacją (przejazdy, utracone wynagrodzenie, koszty obsługi prawnej oraz wszelkie inne koszty, utracone korzyści itp.), które każda Strona ponosi za siebie.

  4. Jeżeli sporu nie uda się zakończyć w drodze mediacji w terminie 30 dni od momentu jej rozpoczęcia spór rozstrzygnie właściwy rzeczowo Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

RODO

§ 8.

  1. Jeżeli Wykonawcą jest osobą fizyczną, to zobowiązuje się ona do zapoznania z klauzulą informacyjną stanowiącą Załącznik nr 1 do Umowy.

  2. Jeżeli w trakcie wykonywania Umowy udostępnione zostaną dane osobowe pracowników, reprezentantów, zleceniobiorców oraz wszelkiej innej kategorii podmiotów działających w imieniu Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się spełnić we właściwym czasie obowiązek informacyjny Zamawiającego określony w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE względem osób fizycznych, które będą z jego strony brały udział w wykonywaniu niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu podpisanego oświadczenia o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w terminie 3 dni od dnia przekazania danych osobowych Zamawiającemu. W przypadku niespełnienia powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu wszelkie koszty lub kary, jak również naprawić szkodę wynikającą z niewykonania wskazanego powyżej obowiązku.

 

§ 9.

  1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  2. Strony obowiązane są do niezwłocznego informowania się o zmianie siedziby lub adresu do doręczeń wskazanych w niniejszej umowie. W przypadku zaniedbania tego obowiązku pismo wysłane listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na ostatni znany adres uważa się za skutecznie doręczone.

  3. W kwestiach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

§ 10

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

........................................                       .......................................

Wykonawca                                                Zamawiający

 

 

Załącznik do Umowy nr ……………. z dnia ……………………

 

 

Klauzula informacyjna RODO

Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Gminy Kamień Pomorski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski.

  2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Dariusz Łydziński - dariusz@4itsecurity.pl, tel. 607-603-890.

  3. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. z uwagi na niezbędność wykonywania umowy o dzieło nr ……………….. z dnia ………. r. oraz zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej.

  4. Państwa dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora, obsługującym lub udostępniającym systemy i narzędzia teleinformatyczne, upoważnionym pracownikom Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim, a także odbiorcom danych osobowych m.in. organom państwowym lub organom samorządu terytorialnego, sądom, innym organom sprawiedliwości, operatorom pocztowym.

  5. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań w interesie publicznym lub w ramach wykonywania władzy publicznej, maksymalnie przez okres niezbędny do dochodzenia ewentualnych roszczeń, a wynikających z przepisów prawa.

  6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  7. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

  8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w razie uznania, że przetwarzania państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.

 

 

Znak sprawy: PIGK.424.1.2021.MS1

 

 

OGŁOSZENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

w postępowaniu o wartości zamówienia

nie przekraczającej równowartości kwoty 130.000 zł. na podstawie ustawy  z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019),

 

GMINA KAMIEŃ POMORSKI,

STARY RYNEK 1 ,

72-400 KAMIEŃ POMORSKI, woj. zachodniopomorskie,

tel. (91)3821142, fax (91) 3825028,

 

niniejszym informuje o wyniku postępowania na:

Dostawa sprzętu treningowego do zajęć sportowych - orbitrek (2 szt.) z własnym generatorem energii do wyposażenia sali fitness w MOSiR w Kamieniu Pomorskim,

 

 

Wybrano ofertę:

 

 

LORD4SPORT Ireneusz Budzyn 91-852 Łódź, ul. Inflancka 23

Cena brutto 23.998,00 zł

    Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę.

 

 

W postępowaniu złożono 3 oferty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kamień Pomorski, dnia: 23.02.2021 r.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Załącznik nr 7.docx (DOCX, 24.56Kb) 2021-02-10 13:15:11 37
klauzua informacyjna - zała?cznik do umowy.docx (DOCX, 14.59Kb) 2021-02-10 13:15:11 24
Ogłoszenie o wyborze oferty.pdf (PDF, 297.13Kb) 2021-02-23 14:42:51 28
Załącznik wzór umowy.doc (DOC, 74.50Kb) 2021-02-10 13:15:11 28
Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 1.40Mb) 2021-02-10 13:15:11 53
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Sikorska

Data wytworzenia:
10 lut 2021

Osoba dodająca informacje

Balbina Kaczanowska

Data publikacji:
10 lut 2021, godz. 13:15

Osoba aktualizująca informacje

Lucjan Skwarek

Data aktualizacji:
23 lut 2021, godz. 14:42