Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zapytanie ofertowe - Rozbiórka budynku - szaletu zlokalizowanego na terenie działki nr 27 w m. Chrząszczewo gmina Kamień Pomorski

 

Załącznik nr 6 do Zasad wykonywania

 

ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Znak sprawy: PIGK.6741.46.2020.MS1 Kamień Pomorski, dnia 23.02.2021 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający: Gmina Kamień Pomorski (komórka organizacyjna UM prowadząca postępowanie): Referat PIGK

  2. Dane do kontaktu: Małgorzata Sikorska, tel. 91 38 23 969, m.sikorska@kamienpomorski.pl

  3. Opis przedmiotu zamówienia: Rozbiórka budynku - szaletu zlokalizowanego na terenie działki nr 27 w m. Chrząszczewo gmina Kamień Pomorski

  4. Stan istniejący:

  • Przedmiotowy budynek jest budynkiem jednokondygnacyjnym, mieszczącym cztery szalety . Budynek otoczony jest murem wysokości 1,95m. Konstrukcja ścian tradycyjna, murowana z cegły pełnej; konstrukcja dachu drewniana, pokrycie z blachy.

  1. DANE ARCHITEKTONICZNO-KONSTRUKCYJNE:

    1. Rodzaj konstrukcji ścian - tradycyjna murowana

    2. Konstrukcja dachu - drewniana

    3. Ilość kondygnacji - 1

    4. Długość budynku - 2,46m

    5. Długość muru wokół budynku - 4,35m

    6. Szerokość budynku - 3,20m

    7. Szerokość muru wokół budynku - 5,60

    8. Wysokość do kalenicy - 2,95

    9. Wysokość do okapu - 2,35m

    10. Powierzchnia zabudowy budynku - 7,87m?

    11. Powierzchnia zabudowy z murem zewnętrznym - 26,60m?

    12. Powierzchnia użytkowa - 4,84m?

    13. Kubatura - 20,86m?

  1. Uwagi do rozbiórki budynków

  1. teren na którym prowadzone będą roboty rozbiórkowe należy ogrodzić

  2. przed rozpoczęciem robót zapoznać pracowników z zakresem rozbiórki i poinstruować o bezpiecznym sposobie jej wykonania

  3. Wykonawca dokona wywozu materiałów rozbiórkowych i ich utylizacji zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.

  4. wyznaczyć miejsca komunikacyjne dla transportu materiałów oraz ich składowania urządzenia elektryczne , ich dozór i naprawy powierzyć osobie uprawnionej kable i skrzynki prądowe zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych stanowiska pracy winny być uporządkowane po każdej

  5. urządzenia elektryczne , ich dozór i naprawy powierzyć osobie uprawnionej

  6. kable i skrzynki prądowe zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych

  7. stanowiska pracy winny być uporządkowane po każdej czynności i utrzymywane w czystości, odpady usuwać na bieżąco przy wykonywaniu każdej grupy robót pracownicy powinni być wyszkoleni w zakresie BHP

  1. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i złożenie w wydziale geodezji dokumentacji geodezyjnej powykonawczej umożliwiającej wprowadzenie zmian na mapie zasadniczej oraz w ewidencji gruntów i budynków zgodnie ze stanem faktycznym po rozbiórce. Wykonawca 1 egz. mapy powykonawczej przekaże Zamawiającemu

  2. Przedmiar robót załączony do zapytania ofertowego należy traktować jako materiał pomocniczy do przygotowania przez Wykonawcę ceny oferty. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

  3. Szczegółowy zakres prac w odniesieniu do rozbiórki określa projekt rozbiórki..

  4. Wzajemne określenie praw i obowiązków pomiędzy stronami zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia.

  5. Opis sposobu przygotowywania ofert:

  1. oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności,

  2. do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności (CEDiG) gospodarczej,

  3. oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty;

  1. wzór formularza ofertowego stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia - załącznik nr 7

  2. Kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej podpisania;

  3. wykonawca zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej określonymi w Ustawie Prawo Budowlane oraz zgodnie z Ustawą o odpadach,

  4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,

  5. Kryteria wyboru ofert - 100% cena. Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska najwyższą wartość punktową. Zasady oceny ofert - cena brutto za realizację zamówienia - według wzoru:

najniższa cena oferowana brutto

C = ------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100 %

cena oferty badanej brutto

  1. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik do zaproszenia.

  2. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko lub składowisko materiału z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci. Koszty wywozu wraz z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, a dokumenty potwierdzające dokonanie ww. wywozu należy dostarczyć Zamawiającemu.

  3. Miejsce i termin składania ofert: sekretariat Urzędu Miejskiego przy ul. Stary Rynek 1 w Kamieniu Pomorskim, lub przesłać w formie elektronicznej na adres m.sikorska@kamienpomorski.pl, do dnia 3.03.2021 r. do godz. 12.00.

  4. Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: dnia 3.03.3021 r. o godz. 12.30

  5. Termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy

  6. Rozliczenie prac: Za wykonanie robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Termin płatności 14 dni od daty złożenia faktury wraz z końcowym protokołem odbioru robót.

  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyny.

  8. Załączniki:

  1. Załącznik nr 7 do regulaminu

  2. Projekt umowy

  3. Projekt budowlany rozbiórki

  4. Kosztorys ślepy

 

 

 

…………………………………………

/Zatwierdzam/

 

 

 

Załącznik Nr 7 do Regulaminu

udzielania zamówień publicznych

 

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr PIGK.6741.1.2021.MS1 z dnia 23.02.2021 r. dotyczące (opisać przedmiot zamówienia, ew. dołączyć do oferty):

Rozbiórka budynku szaletu w m. Chrząszczewo na terenie działki nr 27 - oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto …………………… zł (słownie złotych:………………………..…………)

podatek VAT ………………… zł (słownie złotych:….………...…………………….) cenę brutto …………………… zł (słownie złotych: …………………………………).

Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.

Nazwa wykonawcy: …….....……………………………………………………………………

Adres, tel., e-mail wykonawcy: ....………………………………………………………….......

NIP: ………………………………….....……… Regon: ……………………………………...

Nr rachunku bankowego: …………………………….....………………………………....

Termin realizacji zamówienia: …………………………......……………………………...

Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): ........………………………………………………………

Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia: ………………….........…………………

Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

 

Miejscowość ………………………………, dnia ……………………………………

 

Podpis wykonawcy/osoby upoważnionej ...........………………………

 

Pieczątka wykonawcy ...........………………………

 

 

 

 

 

UMOWA nr ……………..

 

Zawarta w dniu …………………….. pomiędzy: Gminą Kamień Pomorski ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski NIP 986-015-70-13, REGON 811685585, w imieniu której działa:

Burmistrz Kamienia Pomorskiego - Stanisław Kuryłło,

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy - Agnieszki Sakowicz

zwaną dalej Zamawiającym,

a:

……………….. prowadzącym działalność gospodarczą pn. ………………….NIP ………REGON ……….wpisany do …………. zwanym dalej Wykonawcą.

 

 

Umowa zostaje zawarta w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000zł.

§1.

  1. Przedmiotem niniejszej umowy jest rozbiórka budynku- szaletu zlokalizowanego na terenie działki nr 27 w m. Chrząszczewo gmina Kamień Pomorski

  2. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy na podstawie zgłoszenia z dnia 8.01.2021 r.

  3. Wykonawca oświadcza, że przed złożeniem oferty zapoznał się z projektem rozbiórki, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i będącym integralną częścią niniejszej umowy oraz, że nie wnosi żadnych zastrzeżeń.

  4. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie kwalifikacje i zezwolenia do realizacji zadania określonego w pkt 1 niniejszego paragrafu.

  5. Wszelkie czynności niezbędne do wykonania robót powinny być prowadzone w taki sposób, by nie zakłócać warunków pracy użytkowników sąsiednich terenów.

 

§2.

  1. Przedmiot umowy, określony w § 1 ust. 1 obejmuje następujące czynności:

  1. teren na którym prowadzone będą roboty rozbiórkowe należy ogrodzić

  2. przed rozpoczęciem robót zapoznać pracowników z zakresem rozbiórki i poinstruować o bezpiecznym sposobie jej wykonania

  3. Wykonawca dokona wywozu materiałów rozbiórkowych i ich utylizacji zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.

  4. wyznaczyć miejsca komunikacyjne dla transportu materiałów oraz ich składowania urządzenia elektryczne , ich dozór i naprawy powierzyć osobie uprawnionej kable i skrzynki prądowe zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych stanowiska pracy winny być uporządkowane po każdej

  5. urządzenia elektryczne , ich dozór i naprawy powierzyć osobie uprawnionej

  6. kable i skrzynki prądowe zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych

  7. stanowiska pracy winny być uporządkowane po każdej czynności i utrzymywane w czystości, odpady usuwać na bieżąco przy wykonywaniu każdej grupy robót pracownicy powinni być wyszkoleni w zakresie BHP

  8. opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej umożliwiającej wprowadzenie zmian na mapie zasadniczej oraz w ewidencji gruntów i budynków zgodnie ze stanem faktycznym po rozbiórce.

 

 

§3.

  1. Termin wykonania: 1 miesiąc od podpisania umowy

  2. O braku możliwości dotrzymania terminu zakończenia robót określonego w § 3 pkt 1 umowy Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego, wskazując jednocześnie wraz z uzasadnieniem nowy termin zakończenia prac. Zamawiający zatwierdzi lub odrzuci proponowany przez Wykonawcę okres przedłużenia terminu zakończenia robót w terminie 2 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia Wykonawcy

  3. Zmiana terminu zakończenia robót zostanie potwierdzona przez Strony w aneksie do niniejszej umowy.

 

§4.

Strony ustalają następujący podział obowiązków:

  1. Obowiązki Zamawiającego:

  1. przekazanie protokolarnie Wykonawcy placu budowy,

  2. przekazanie projektu rozbiórki budynku gospodarczego

  3. dokonanie protokolarnego odbioru końcowego

  1. Obowiązki Wykonawcy:

  1. Protokolarne przejęcie placu budowy i podpisanie protokołu odbioru końcowego robót,

  2. od dnia przekazania placu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo na placu budowy zarówno wobec podmiotów związanych z procesem budowy jak i wobec osób trzecich,

  3. zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac uniemożliwiający uszkodzenie sąsiednich obiektów,

  4. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego usuwania i utylizacji na własny koszt odpadów pochodzących z rozbiórki oraz prowadzenia dokumentacji gospodarki odpadami wymaganej przepisami szczególnymi,

  5. po zakończeniu prac i przed odbiorem końcowym Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem zobowiązany jest uporządkować plac budowy, opróżnić go ze swych materiałów i urządzeń, usunąć tymczasowe zaplecze budowy,

  6. wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki w zakresie budowlanym,

  7. kierowanie robotami przez osoby do tego uprawnione,

  8. wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z zachowaniem przepisów BHP i p/ppoż.,

  9. zabezpieczenie frontu robót przed dostępem osób nieupoważnionych,

  10. informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych oraz o wszystkich przeszkodach, które mogą mieć wpływ na terminowe wykonywane roboty,

  11. podejmowanie odpowiednich środków bezpieczeństwa w miejscu prowadzenia prac,

  12. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót zobowiązany jest do odgrodzenia placu budowy na czas trwania robót w sposób uniemożliwiający wstęp osobom trzecim,

  13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowy ubezpieczenia zgodnie z postanowieniami § 9.

 

§ 5.

  1. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia oraz potencjał ekonomiczno - techniczny do realizacji przedmiotu umowy i roboty wykonywał będzie własnymi siłami w zakresie swojego przedsiębiorstwa, z wykorzystaniem własnej siły roboczej, materiałów, sprzętów i innych urządzeń niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia.

  2. Na powierzenie części prac innemu wykonawcy tzw. podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy.

 

§ 6.

Na czas wykonania robót Wykonawca we własnym zakresie zapewni punkty poboru energii elektrycznej i wody. Koszty zużycia wody i energii ponosi Wykonawca, podobnie jak koszty ewentualnych przyłączy oraz zaplecza budowy, w tym zaplecza sanitarnego.

 

 

§ 7.

  1. Funkcję kierownika budowy/robót będzie pełnił ……………………..tel.:

  2. Przedstawicielem Zamawiającego są: Tadeusz Konopacki tel. 91 38 23 951, Małgorzata Sikorska 91 38 23 969

 

§ 8.

Wynagrodzenie:

  1. Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: …………. zł. brutto (23%VAT) (słownie: ……………………………………………………………. 00/100.).

  2. Ostateczne rozliczenie między stronami nastąpi na podstawie faktury końcowej, wystawionej przez Wykonawcę w terminie 7 dni od daty odbioru końcowego.

  3. Wypłata wskazanych kwot nastąpi przelewem, w terminie do 14 dni po przedłożeniu przez Wykonawcę faktury za wykonane roboty wraz z końcowym protokołem odbioru robót.

  4. Dokumentem stwierdzającym dokonanie odbioru jest protokół odbioru, podpisany przez strony uczestniczące w odbiorze. Stanowi on podstawę do wystawienia faktury za wykonane roboty, o których mowa w §1 i § 2 niniejszej umowy.

 

§ 9.

  1. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - deliktowej i kontraktowej za szkody powstałe w związku z wykonywaniem działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000 zł.

  2. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę wymienioną w ust. 1 przed rozpoczęciem robót wraz z pełną treścią wszystkich mających zastosowanie warunków ubezpieczenia i dowodem opłaty składki.

  3. Jeżeli Wykonawca nie zrealizuje obowiązku wynikającego z ust. 1 Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo odstąpienia od umowy.

 

§ 10.

  1. Zakończenie wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zgłasza Zamawiającemu na piśmie.

  2. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy niezwłocznie po zgłoszenia jego zakończenia.

  3. Zamawiający powoła komisję odbioru końcowego z udziałem zainteresowanych stron.

  4. Strony sporządzą protokół odbioru końcowego wykonanych robót, w którym określą sposób i termin usunięcia ewentualnych wad jakościowych.

  5. Koszty usunięcia wad ponosi Wykonawca.

 

 

 

 

§ 11.

Zamawiający zastrzega sobie stosowanie kar umownych:

  1. Za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę w wysokości 100 zł. za każdy dzień zwłoki.

  2. Za zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze roboty Wykonawca zapłaci 0,5% wynagrodzenia umownego brutto opisanego w § 8 ust. 1 za każdy dzień zwłoki liczony od daty wyznaczonej do usunięcia wad.

  3. Zamawiający może usunąć, w zastępstwie Wykonawcy i na jego koszt, wady nieusunięte w wyznaczonym terminie.

  4. W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca, Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia brutto opisanego w § 8 ust. 1.

  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego kary umowne.

 

§ 12.

  1. Jeżeli Wykonawca wykonuje robotę w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową Zamawiający może wezwać go do zmiany sposobu wykonania i wyznaczyć mu w tym celu odpowiedni termin. Po bezskutecznym upływie tego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie roboty innej osobie na koszt Wykonawcy.

  2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe stanowiące własność Wykonawcy znajdujące się na placu budowy, ani też za zdarzenia, do których doszło w trakcie realizacji niniejszej umowy a mające bezpośredni związek z realizowanymi przez Wykonawcę pracami.

 

§13.

  1. W przypadku sporu wynikającego z Umowy lub w związku z nią, odnoszącego się również do jej istnienia, ważności lub wypowiedzenia, w celu polubownego jego rozwiązania, Zamawiający i Wykonawca postanawiają w pierwszej kolejności rozpocząć negocjacje w terminie 7 dni od otrzymania wezwania do negocjacji. Strony postanawiają prowadzić rozmowy w dobrej wierze i do rozmów tych angażować osoby mające umocowanie do podejmowania wiążących decyzji.

  2. Jeżeli w terminie 30 dni od momentu rozpoczęcia negocjacji Zamawiający i Wykonawca nie osiągną porozumienia, spór zostanie skierowany w ciągu 7 dni do Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Mediatorów celem przeprowadzenia mediacji.

  3. Wszelkie koszty związane z postępowaniem mediacyjnym (wynagrodzenie mediatora i jego wydatki) Strony będą ponosić w równych częściach. Powyższe nie dotyczy kosztów ponoszonych przez Zamawiającego i Wykonawcę w związku z mediacją (przejazdy, utracone wynagrodzenie, koszty obsługi prawnej oraz wszelkie inne koszty, utracone korzyści itp.), które Strony ponoszą za siebie.

  4. Jeżeli sporu nie uda się zakończyć w drodze mediacji w terminie 30 dni od momentu jej rozpoczęcia spór rozstrzygnie właściwy rzeczowo Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

§14.

RODO

  1. Jeżeli Wykonawcą jest osobą fizyczną, to zobowiązuje się ona do zapoznania z klauzulą informacyjną stanowiącą Załącznik nr 1 do Umowy.

  2. Jeżeli w trakcie wykonywania Umowy udostępnione zostaną dane osobowe pracowników, reprezentantów, zleceniobiorców oraz wszelkiej innej kategorii podmiotów działających w imieniu Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się spełnić we właściwym czasie obowiązek informacyjny Zamawiającego określony w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE względem osób fizycznych, które będą z jego strony brały udział w wykonywaniu niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu podpisanego oświadczenia o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w terminie 3 dni od dnia przekazania danych osobowych Zamawiającemu. W przypadku niespełnienia powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu wszelkie koszty lub kary, jak również naprawić szkodę wynikającą z niewykonania wskazanego powyżej obowiązku

 

§15.

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz prawa budowlanego.

  2. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

  3. Umowę niniejszą sporządzono w dwóch egzemplarzach, w tym jeden dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.

 

 

 

Zamawiający Wykonawca

 

 

rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

 

Znak sprawy: PIGK.6741.1.2021.MS1

 

 

OGŁOSZENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

w postępowaniu o wartości zamówienia

nie przekraczającej równowartości kwoty 130.000 zł. na podstawie ustawy  z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019),

 

GMINA KAMIEŃ POMORSKI,

STARY RYNEK 1 ,

72-400 KAMIEŃ POMORSKI, woj. zachodniopomorskie,

tel. (91)3821142, fax (91) 3825028,

 

niniejszym informuje o wyniku postępowania na:

Rozbiórka budynku – szaletu zlokalizowanego na terenie działki nr 27 w m. Chrząszczewo gmina Kamień Pomorski

 

Wybrano ofertę:

 

 

POLTOM Tomasz Kłosowski Buszęcin 8, 72-400 Kamień Pomorski

Cena brutto 3.542,40 zł

    Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę.

 

 

W postępowaniu złożono 5 ofert

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogłoszenie o wyborze oferty.pdf (PDF, 285.86Kb) 2021-03-04 15:08:18 37
Opis do rozbiorki Chrząszczewo.pdf (PDF, 61.15Kb) 2021-02-24 11:10:14 43
ROZBIÓRKA CHRZĄSZCZEWO PLAN.pdf (PDF, 440.22Kb) 2021-02-24 11:10:14 40
Rozbiórka Chrząszczewo ślepy.pdf (PDF, 148.23Kb) 2021-02-24 11:10:14 37
ROZBIÓZKA CHRZĄSZCZEWO SCHEMAT.pdf (PDF, 67.85Kb) 2021-02-24 11:10:14 39
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Sikorska

Data wytworzenia:
24 lut 2021

Osoba dodająca informacje

Lucjan Skwarek

Data publikacji:
24 lut 2021, godz. 11:10

Osoba aktualizująca informacje

Lucjan Skwarek

Data aktualizacji:
04 mar 2021, godz. 15:08