Zapytanie ofertowe - Rozbiórka budynku - szaletu zlokalizowanego na terenie działki nr 27 w m. Chrząszczewo gmina Kamień Pomorski
Załącznik nr 6 do Zasad wykonywania
ustawy Prawo zamówień publicznych
Znak sprawy: PIGK.6741.46.2020.MS1 Kamień Pomorski, dnia 23.02.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
-
Zamawiający: Gmina Kamień Pomorski (komórka organizacyjna UM prowadząca postępowanie): Referat PIGK
-
Dane do kontaktu: Małgorzata Sikorska, tel. 91 38 23 969, m.sikorska@kamienpomorski.pl
-
Opis przedmiotu zamówienia: Rozbiórka budynku - szaletu zlokalizowanego na terenie działki nr 27 w m. Chrząszczewo gmina Kamień Pomorski
-
Stan istniejący:
-
Przedmiotowy budynek jest budynkiem jednokondygnacyjnym, mieszczącym cztery szalety . Budynek otoczony jest murem wysokości 1,95m. Konstrukcja ścian tradycyjna, murowana z cegły pełnej; konstrukcja dachu drewniana, pokrycie z blachy.
-
DANE ARCHITEKTONICZNO-KONSTRUKCYJNE:
-
Rodzaj konstrukcji ścian - tradycyjna murowana
-
Konstrukcja dachu - drewniana
-
Ilość kondygnacji - 1
-
Długość budynku - 2,46m
-
Długość muru wokół budynku - 4,35m
-
Szerokość budynku - 3,20m
-
Szerokość muru wokół budynku - 5,60
-
Wysokość do kalenicy - 2,95
-
Wysokość do okapu - 2,35m
-
Powierzchnia zabudowy budynku - 7,87m?
-
Powierzchnia zabudowy z murem zewnętrznym - 26,60m?
-
Powierzchnia użytkowa - 4,84m?
-
Kubatura - 20,86m?
-
-
Uwagi do rozbiórki budynków
-
teren na którym prowadzone będą roboty rozbiórkowe należy ogrodzić
-
przed rozpoczęciem robót zapoznać pracowników z zakresem rozbiórki i poinstruować o bezpiecznym sposobie jej wykonania
-
Wykonawca dokona wywozu materiałów rozbiórkowych i ich utylizacji zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
-
wyznaczyć miejsca komunikacyjne dla transportu materiałów oraz ich składowania urządzenia elektryczne , ich dozór i naprawy powierzyć osobie uprawnionej kable i skrzynki prądowe zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych stanowiska pracy winny być uporządkowane po każdej
-
urządzenia elektryczne , ich dozór i naprawy powierzyć osobie uprawnionej
-
kable i skrzynki prądowe zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych
-
stanowiska pracy winny być uporządkowane po każdej czynności i utrzymywane w czystości, odpady usuwać na bieżąco przy wykonywaniu każdej grupy robót pracownicy powinni być wyszkoleni w zakresie BHP
-
Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i złożenie w wydziale geodezji dokumentacji geodezyjnej powykonawczej umożliwiającej wprowadzenie zmian na mapie zasadniczej oraz w ewidencji gruntów i budynków zgodnie ze stanem faktycznym po rozbiórce. Wykonawca 1 egz. mapy powykonawczej przekaże Zamawiającemu
-
Przedmiar robót załączony do zapytania ofertowego należy traktować jako materiał pomocniczy do przygotowania przez Wykonawcę ceny oferty. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.
-
Szczegółowy zakres prac w odniesieniu do rozbiórki określa projekt rozbiórki..
-
Wzajemne określenie praw i obowiązków pomiędzy stronami zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia.
-
Opis sposobu przygotowywania ofert:
-
oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
-
do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności (CEDiG) gospodarczej,
-
oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty;
-
wzór formularza ofertowego stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia - załącznik nr 7
-
Kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej podpisania;
-
wykonawca zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej określonymi w Ustawie Prawo Budowlane oraz zgodnie z Ustawą o odpadach,
-
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
-
Kryteria wyboru ofert - 100% cena. Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska najwyższą wartość punktową. Zasady oceny ofert - cena brutto za realizację zamówienia - według wzoru:
najniższa cena oferowana brutto
C = ------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100 %
cena oferty badanej brutto
-
Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik do zaproszenia.
-
Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko lub składowisko materiału z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci. Koszty wywozu wraz z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, a dokumenty potwierdzające dokonanie ww. wywozu należy dostarczyć Zamawiającemu.
-
Miejsce i termin składania ofert: sekretariat Urzędu Miejskiego przy ul. Stary Rynek 1 w Kamieniu Pomorskim, lub przesłać w formie elektronicznej na adres m.sikorska@kamienpomorski.pl, do dnia 3.03.2021 r. do godz. 12.00.
-
Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: dnia 3.03.3021 r. o godz. 12.30
-
Termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy
-
Rozliczenie prac: Za wykonanie robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Termin płatności 14 dni od daty złożenia faktury wraz z końcowym protokołem odbioru robót.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyny.
-
Załączniki:
-
Załącznik nr 7 do regulaminu
-
Projekt umowy
-
Projekt budowlany rozbiórki
-
Kosztorys ślepy
…………………………………………
/Zatwierdzam/
Załącznik Nr 7 do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr PIGK.6741.1.2021.MS1 z dnia 23.02.2021 r. dotyczące (opisać przedmiot zamówienia, ew. dołączyć do oferty):
Rozbiórka budynku szaletu w m. Chrząszczewo na terenie działki nr 27 - oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto …………………… zł (słownie złotych:………………………..…………)
podatek VAT ………………… zł (słownie złotych:….………...…………………….) cenę brutto …………………… zł (słownie złotych: …………………………………).
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
Nazwa wykonawcy: …….....……………………………………………………………………
Adres, tel., e-mail wykonawcy: ....………………………………………………………….......
NIP: ………………………………….....……… Regon: ……………………………………...
Nr rachunku bankowego: …………………………….....………………………………....
Termin realizacji zamówienia: …………………………......……………………………...
Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): ........………………………………………………………
Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia: ………………….........…………………
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Miejscowość ………………………………, dnia ……………………………………
Podpis wykonawcy/osoby upoważnionej ...........………………………
Pieczątka wykonawcy ...........………………………
UMOWA nr ……………..
Zawarta w dniu …………………….. pomiędzy: Gminą Kamień Pomorski ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski NIP 986-015-70-13, REGON 811685585, w imieniu której działa:
Burmistrz Kamienia Pomorskiego - Stanisław Kuryłło,
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy - Agnieszki Sakowicz
zwaną dalej Zamawiającym,
a:
……………….. prowadzącym działalność gospodarczą pn. ………………….NIP ………REGON ……….wpisany do …………. zwanym dalej Wykonawcą.
Umowa zostaje zawarta w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000zł.
§1.
-
Przedmiotem niniejszej umowy jest rozbiórka budynku- szaletu zlokalizowanego na terenie działki nr 27 w m. Chrząszczewo gmina Kamień Pomorski
-
Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy na podstawie zgłoszenia z dnia 8.01.2021 r.
-
Wykonawca oświadcza, że przed złożeniem oferty zapoznał się z projektem rozbiórki, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i będącym integralną częścią niniejszej umowy oraz, że nie wnosi żadnych zastrzeżeń.
-
Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie kwalifikacje i zezwolenia do realizacji zadania określonego w pkt 1 niniejszego paragrafu.
-
Wszelkie czynności niezbędne do wykonania robót powinny być prowadzone w taki sposób, by nie zakłócać warunków pracy użytkowników sąsiednich terenów.
§2.
-
Przedmiot umowy, określony w § 1 ust. 1 obejmuje następujące czynności:
-
teren na którym prowadzone będą roboty rozbiórkowe należy ogrodzić
-
przed rozpoczęciem robót zapoznać pracowników z zakresem rozbiórki i poinstruować o bezpiecznym sposobie jej wykonania
-
Wykonawca dokona wywozu materiałów rozbiórkowych i ich utylizacji zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
-
wyznaczyć miejsca komunikacyjne dla transportu materiałów oraz ich składowania urządzenia elektryczne , ich dozór i naprawy powierzyć osobie uprawnionej kable i skrzynki prądowe zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych stanowiska pracy winny być uporządkowane po każdej
-
urządzenia elektryczne , ich dozór i naprawy powierzyć osobie uprawnionej
-
kable i skrzynki prądowe zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych
-
stanowiska pracy winny być uporządkowane po każdej czynności i utrzymywane w czystości, odpady usuwać na bieżąco przy wykonywaniu każdej grupy robót pracownicy powinni być wyszkoleni w zakresie BHP
-
opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej umożliwiającej wprowadzenie zmian na mapie zasadniczej oraz w ewidencji gruntów i budynków zgodnie ze stanem faktycznym po rozbiórce.
§3.
-
Termin wykonania: 1 miesiąc od podpisania umowy
-
O braku możliwości dotrzymania terminu zakończenia robót określonego w § 3 pkt 1 umowy Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego, wskazując jednocześnie wraz z uzasadnieniem nowy termin zakończenia prac. Zamawiający zatwierdzi lub odrzuci proponowany przez Wykonawcę okres przedłużenia terminu zakończenia robót w terminie 2 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia Wykonawcy
-
Zmiana terminu zakończenia robót zostanie potwierdzona przez Strony w aneksie do niniejszej umowy.
§4.
Strony ustalają następujący podział obowiązków:
-
Obowiązki Zamawiającego:
-
przekazanie protokolarnie Wykonawcy placu budowy,
-
przekazanie projektu rozbiórki budynku gospodarczego
-
dokonanie protokolarnego odbioru końcowego
-
Obowiązki Wykonawcy:
-
Protokolarne przejęcie placu budowy i podpisanie protokołu odbioru końcowego robót,
-
od dnia przekazania placu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo na placu budowy zarówno wobec podmiotów związanych z procesem budowy jak i wobec osób trzecich,
-
zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac uniemożliwiający uszkodzenie sąsiednich obiektów,
-
Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego usuwania i utylizacji na własny koszt odpadów pochodzących z rozbiórki oraz prowadzenia dokumentacji gospodarki odpadami wymaganej przepisami szczególnymi,
-
po zakończeniu prac i przed odbiorem końcowym Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem zobowiązany jest uporządkować plac budowy, opróżnić go ze swych materiałów i urządzeń, usunąć tymczasowe zaplecze budowy,
-
wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki w zakresie budowlanym,
-
kierowanie robotami przez osoby do tego uprawnione,
-
wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z zachowaniem przepisów BHP i p/ppoż.,
-
zabezpieczenie frontu robót przed dostępem osób nieupoważnionych,
-
informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych oraz o wszystkich przeszkodach, które mogą mieć wpływ na terminowe wykonywane roboty,
-
podejmowanie odpowiednich środków bezpieczeństwa w miejscu prowadzenia prac,
-
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót zobowiązany jest do odgrodzenia placu budowy na czas trwania robót w sposób uniemożliwiający wstęp osobom trzecim,
-
Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowy ubezpieczenia zgodnie z postanowieniami § 9.
§ 5.
-
Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia oraz potencjał ekonomiczno - techniczny do realizacji przedmiotu umowy i roboty wykonywał będzie własnymi siłami w zakresie swojego przedsiębiorstwa, z wykorzystaniem własnej siły roboczej, materiałów, sprzętów i innych urządzeń niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia.
-
Na powierzenie części prac innemu wykonawcy tzw. podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
§ 6.
Na czas wykonania robót Wykonawca we własnym zakresie zapewni punkty poboru energii elektrycznej i wody. Koszty zużycia wody i energii ponosi Wykonawca, podobnie jak koszty ewentualnych przyłączy oraz zaplecza budowy, w tym zaplecza sanitarnego.
§ 7.
-
Funkcję kierownika budowy/robót będzie pełnił ……………………..tel.:
-
Przedstawicielem Zamawiającego są: Tadeusz Konopacki tel. 91 38 23 951, Małgorzata Sikorska 91 38 23 969
§ 8.
Wynagrodzenie:
-
Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: …………. zł. brutto (23%VAT) (słownie: ……………………………………………………………. 00/100.).
-
Ostateczne rozliczenie między stronami nastąpi na podstawie faktury końcowej, wystawionej przez Wykonawcę w terminie 7 dni od daty odbioru końcowego.
-
Wypłata wskazanych kwot nastąpi przelewem, w terminie do 14 dni po przedłożeniu przez Wykonawcę faktury za wykonane roboty wraz z końcowym protokołem odbioru robót.
-
Dokumentem stwierdzającym dokonanie odbioru jest protokół odbioru, podpisany przez strony uczestniczące w odbiorze. Stanowi on podstawę do wystawienia faktury za wykonane roboty, o których mowa w §1 i § 2 niniejszej umowy.
§ 9.
-
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - deliktowej i kontraktowej za szkody powstałe w związku z wykonywaniem działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000 zł.
-
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę wymienioną w ust. 1 przed rozpoczęciem robót wraz z pełną treścią wszystkich mających zastosowanie warunków ubezpieczenia i dowodem opłaty składki.
-
Jeżeli Wykonawca nie zrealizuje obowiązku wynikającego z ust. 1 Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo odstąpienia od umowy.
§ 10.
-
Zakończenie wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zgłasza Zamawiającemu na piśmie.
-
Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy niezwłocznie po zgłoszenia jego zakończenia.
-
Zamawiający powoła komisję odbioru końcowego z udziałem zainteresowanych stron.
-
Strony sporządzą protokół odbioru końcowego wykonanych robót, w którym określą sposób i termin usunięcia ewentualnych wad jakościowych.
-
Koszty usunięcia wad ponosi Wykonawca.
§ 11.
Zamawiający zastrzega sobie stosowanie kar umownych:
-
Za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę w wysokości 100 zł. za każdy dzień zwłoki.
-
Za zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze roboty Wykonawca zapłaci 0,5% wynagrodzenia umownego brutto opisanego w § 8 ust. 1 za każdy dzień zwłoki liczony od daty wyznaczonej do usunięcia wad.
-
Zamawiający może usunąć, w zastępstwie Wykonawcy i na jego koszt, wady nieusunięte w wyznaczonym terminie.
-
W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca, Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia brutto opisanego w § 8 ust. 1.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego kary umowne.
§ 12.
-
Jeżeli Wykonawca wykonuje robotę w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową Zamawiający może wezwać go do zmiany sposobu wykonania i wyznaczyć mu w tym celu odpowiedni termin. Po bezskutecznym upływie tego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie roboty innej osobie na koszt Wykonawcy.
-
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe stanowiące własność Wykonawcy znajdujące się na placu budowy, ani też za zdarzenia, do których doszło w trakcie realizacji niniejszej umowy a mające bezpośredni związek z realizowanymi przez Wykonawcę pracami.
§13.
-
W przypadku sporu wynikającego z Umowy lub w związku z nią, odnoszącego się również do jej istnienia, ważności lub wypowiedzenia, w celu polubownego jego rozwiązania, Zamawiający i Wykonawca postanawiają w pierwszej kolejności rozpocząć negocjacje w terminie 7 dni od otrzymania wezwania do negocjacji. Strony postanawiają prowadzić rozmowy w dobrej wierze i do rozmów tych angażować osoby mające umocowanie do podejmowania wiążących decyzji.
-
Jeżeli w terminie 30 dni od momentu rozpoczęcia negocjacji Zamawiający i Wykonawca nie osiągną porozumienia, spór zostanie skierowany w ciągu 7 dni do Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Mediatorów celem przeprowadzenia mediacji.
-
Wszelkie koszty związane z postępowaniem mediacyjnym (wynagrodzenie mediatora i jego wydatki) Strony będą ponosić w równych częściach. Powyższe nie dotyczy kosztów ponoszonych przez Zamawiającego i Wykonawcę w związku z mediacją (przejazdy, utracone wynagrodzenie, koszty obsługi prawnej oraz wszelkie inne koszty, utracone korzyści itp.), które Strony ponoszą za siebie.
-
Jeżeli sporu nie uda się zakończyć w drodze mediacji w terminie 30 dni od momentu jej rozpoczęcia spór rozstrzygnie właściwy rzeczowo Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§14.
RODO
-
Jeżeli Wykonawcą jest osobą fizyczną, to zobowiązuje się ona do zapoznania z klauzulą informacyjną stanowiącą Załącznik nr 1 do Umowy.
-
Jeżeli w trakcie wykonywania Umowy udostępnione zostaną dane osobowe pracowników, reprezentantów, zleceniobiorców oraz wszelkiej innej kategorii podmiotów działających w imieniu Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się spełnić we właściwym czasie obowiązek informacyjny Zamawiającego określony w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE względem osób fizycznych, które będą z jego strony brały udział w wykonywaniu niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu podpisanego oświadczenia o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w terminie 3 dni od dnia przekazania danych osobowych Zamawiającemu. W przypadku niespełnienia powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu wszelkie koszty lub kary, jak również naprawić szkodę wynikającą z niewykonania wskazanego powyżej obowiązku
§15.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz prawa budowlanego.
-
Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
-
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch egzemplarzach, w tym jeden dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
Zamawiający Wykonawca
rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Znak sprawy: PIGK.6741.1.2021.MS1
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
w postępowaniu o wartości zamówienia
nie przekraczającej równowartości kwoty 130.000 zł. na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019),
GMINA KAMIEŃ POMORSKI,
STARY RYNEK 1 ,
72-400 KAMIEŃ POMORSKI, woj. zachodniopomorskie,
tel. (91)3821142, fax (91) 3825028,
niniejszym informuje o wyniku postępowania na:
Rozbiórka budynku – szaletu zlokalizowanego na terenie działki nr 27 w m. Chrząszczewo gmina Kamień Pomorski
Wybrano ofertę:
POLTOM Tomasz Kłosowski Buszęcin 8, 72-400 Kamień PomorskiCena brutto 3.542,40 złWykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę. |
---|
W postępowaniu złożono 5 ofert
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogłoszenie o wyborze oferty.pdf (PDF, 285.86Kb) | 2021-03-04 15:08:18 | 37 | |
Opis do rozbiorki Chrząszczewo.pdf (PDF, 61.15Kb) | 2021-02-24 11:10:14 | 43 | |
ROZBIÓRKA CHRZĄSZCZEWO PLAN.pdf (PDF, 440.22Kb) | 2021-02-24 11:10:14 | 40 | |
Rozbiórka Chrząszczewo ślepy.pdf (PDF, 148.23Kb) | 2021-02-24 11:10:14 | 37 | |
ROZBIÓZKA CHRZĄSZCZEWO SCHEMAT.pdf (PDF, 67.85Kb) | 2021-02-24 11:10:14 | 39 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Małgorzata Sikorska Data wytworzenia:
24 lut 2021
Osoba dodająca informacje
Lucjan Skwarek Data publikacji:
24 lut 2021, godz. 11:10
Osoba aktualizująca informacje
Lucjan Skwarek Data aktualizacji:
04 mar 2021, godz. 15:08